Inlägg från: Thessia |Visa alla inlägg
  • Thessia

Mina två änglar

jag tänker ofta på dej och din familj, varje gång jag åker förbi arboga så känns det tungt i mitt hjärta och tårarna kommer fram.
    Jag beundrar dej, din styrka att gå vidare....

Himlen har nu fått 2 bedårande änglar!

(¯`°?.¸♥ Elias 2oo7o628 ♥¸.?°´¯)
  • Thessia

Jag finns här =) Hälsa sambon, tänker på er. Har nu tänt 2 ljus för Max och Saga

• Thessia
    emmy840508 skrev 2008-10-18 22:09:20 följande:
    Hej allihoppa! Idag har jag inte gått igenom och läst vad ni skrivit. Men jag ville visa mig här. Vi har haft två middagar här hemma. En för sambons mamma o pappa och en för hans bröder och sambos med barn. I våran lilla lägenhet så får vi inte rum så många åt gången så vi får dela upp det lite. Vi har skaffat oss en lägenhet på 47 kvm. I huset hadde vi 138. Det e lite skillnad. Men det går jättebra. vi behöver inte så stor utrymme nu. Utan något billigt som vi kan äta och sova i. Men det gick att ha fyra vuxna och tre barn på besök samtidigt också. Jag satt med sambons brors dotter på fyra år och spelade lite spel en stund. Det var mysigt, jag kännde efter lite. Men det känndes helt okej. Det e Max och Saga jag saknar... jag saknar dem så det svider i hjärtat. Men den lilla tjejen, var ju hon, inte Max och inte Saga. Utan en helt egen individ. Jag kan inte erkätta dem på nåt sätt. Men jag kan se ljuset som finns kvar här på jorden och de fina minnen jag har tillsammans med mina barn. Jag satt en stund med hennes lillasyster på 3 måndader och kramades en stund. Jag kännde att det var helt okej, jag kommer nog kunna skaffa barn en dag. För det skulle inte vara Max och Saga, utan en ny individ. Jag vill inte göra det idag, o inte snart heller. Nu vill jag minnas och ägna mig åt Max och Sagas minne. Sen kanske... någon gång i framtiden...
    ååå Kram på dej gumman
  • Thessia

I dag var jag nere med min son och matade fåglar tänkte då genast på Max och Saga.
    Jag ställer frågan som många andra VARFÖR?
    Vet att du inte har svaret på det.
    Som jag skrivit innan så beundrar jag dej!
    Saga och Max kommer alltid finnas hos mej genom mina barn som är 1,5 och 3 år

Kram på dej gumman

• Thessia
    emmy840508 skrev 2008-10-20 19:25:57 följande:
    www.expressen.se/Nyheter/1.1340577/emmas-brev...Länk till mitt brev till Tyskan....
    Superbra skrivt, när jag läste det fick jag gåshud och hade t.o.m svårt att läsa klart, även om jag inte känner dej och dina barn så kommer ni alltid finnas i mina tankar
  • Thessia

I går kväll när jag stod ute på balkongen så fick jag en känsla, en känsla av Max och Saga som tittade på dej och skrattade, den kom från ingenstans och jag fick tårar i ögonen.
    Vill bara säga till dej att dom vakar över dej Emma och skrattar.

• Thessia

Sitter här och har precis börjat läsa igenom din blogg och det första jag tänker är:
    Vilken människa, så stark, omtänksam och bryr sej enormt mycket om hur andra mår.
    Jag säger som jag sagt förut att du är en sådan person som jag vill vara.
    Går nu genom en process om att jag och min man skall få tillbaka hans dotter (mamman har kidnappat henne)
    Bara det är så påfrestande men det är ju inget jämnfört med det du och dina anhöriga är tvugna att gå i genom, ni finns i mina tankar.

Kram på dej gumman!

• Thessia
    emmy840508 skrev 2008-11-05 19:58:47 följande:

">

" target="_blank">

Låten vi hadde på barnens begravning....
    Måste bara dela med mej av detta!
    Satt och lyssnade just på denna låten för några månader sedan och tänkte då automatiskt på Max och Saga.
    Nu säger du att ni hade den på begravningen.

Max och Saga finns alltid i mina tankar och även du och din familj såklart
    (¯`°?.¸♥ Elias 2oo7o628 ♥¸.?°´¯) www.thessia.blogg.se
  • Thessia

Satt precis och såg på inslaget, hur kan det egentligen vara negativt att vara glad eller i allafall så glad som det går?
    Tänker på er och skall tända 2 ljus för Max och Saga i dag.
    Hoppas att det går bra i rättegången, tänker på er varje dag

(¯`°?.¸♥ Elias 2oo7o628 ♥¸.?°´¯) ★www.thessia.blogg.se
  • Thessia

Vilken stark person du är Emma!
    Först voltar du med bilen och sedan orkar och klarar du att åka till rättegången.

Tänker på er hoppas att det går bra i dag

• Thessia

Hoppas att det gick bra med allt i dag!
    Emma, du behöver inte ha dåligt samvete för att du inte orkar att vara här inne jämt, vi som finns här inne tänker på er och stöttar er genom allt.

Tänker på dej och alla nära och kära som måste gå i genom detta!

Kram <3<3<3

• Thessia

Emma!
    Som jag skrev tidigare så är det ingen som tar illa upp för att du inte är inne jämt, vi finns för dej och tänker på dej hela tiden!
    Se nu till att orka detta med rättegången och ta hand om dej själv och din sambo, vi kommer inte försvinna =)
    Kram på dej gumman!

• Thessia

Man kan ju inte låta bli att tänka på Emma och hennes nära i denna högtid som är barnens.

Hoppas att ni trots allt får en riktigt god jul!!!

KRAMAR från Therese, Peter, Emma och Elias

Svar på tråden Mina två änglar