Inlägg från: solfrost |Visa alla inlägg
  • solfrost

Mina två änglar

mojsegojs skrev 2008-11-22 09:57:38 följande:
    fick sms av emma iförrgår och hon skrev att dom börjar den 4dec.. så hon har massor att göra innan det men jag tror absolut hon hinner komma in hit och se alla ljus!just nu ligger snön på marken här så jag ska snart gå ner och tända lite värme vid graven!
    kanske inte var så snyggt att lägga ut datum här?
    Har du fått sms så var det nog personligt?
    Jag ska väl inte lägga mig i det, men jag hoppas innerligt att det inte blir problem av det, isåfall hade jag nog bett att få ta bort det inlägget!

Tänder tre ljus här med och låter dem brinna hela helgen.
    Kram
    små barn små bekymmer...stora barn större bekymmer...
  • solfrost
    grodanboll85 skrev 2008-11-22 12:09:33 följande:
    om ni går in på www.magazin24.se så kan ni läsa där om när hovrättsförhandlingarna tas upp
    dåså måste det ju vara ok
  • solfrost

Idag brinner det ljus för Max och Saga i våran minneslund.
    Jag vet att de har en grav men hoppas de ser våra ljus ändå
    kram

• solfrost
    emmy840508 skrev 2008-11-28 16:03:48 följande:
    Kolla på kalla fakta nästa söndag. Jag sitter just nu o skriver lite här inför kamerorna. Jag har berättat villket otroligt stöd jag får från er, så de ville visa hur jag sitter i min soffa hemma hos mig när jag skriver till er. Så just nu rullar kameran och detta e en chans för mig att visa hur mycket familjeliv betyder för mig och att jag faktist gått vidare i livet efter den fruktansvärda händelsen. Så titta på programmet nästa söndag så vet ni att jag skrev just detta vid det tillfället.Det är så att när man är med i tv, även om detta är ett väldigt spreciellt tillfälle, så får man göra om olika saker och så för att det ska bli bra på bild. Så därför skriver jag denna mening nu. Detta e en helt ny upplevelse för mig, jag e så imponerad av kändisar som lever med detta varje dag. Det skulle då jag inte orka göra. Fast, för en lite stund kan det vara intressant att få lite inblick i mediavärlden.Många kanske undrar varför jag gör detta? varför jag släpper in media i mitt liv. Men det e mitt sätt att hantera allt. Jag får chans att berätta igen o igen om allt. O det är människor som vill veta och vill lyssna, så då tar jag chansen. Jag mår bra av att göra det idag. Skulle jag må diligt imorgon så säger jag nej....
    Alla har vi våra sätt att ventilera på,,,bättre att prata än sluta sig...ska absolut titta på dig!
    Kramar!
  • solfrost
    emmy840508 skrev 2008-11-30 17:58:55 följande:
    När Max var ca 2½ firade han sin tredje jul med oss. Vi hadde sagt att han detta år skulle ge tomten alla sina nappar "för tomtens barn skulle få dom" han såg fram emot det jättemycket. Av någon anledning blev det så att han slutade några veckor tidigare iaf. Han frågade helt enkelt inte efter nappen och han tog hellre med sig nallen när han skulle sova. Så jag lade napparna i en skål i skåpet. Jag ville att han symboliskt skulle få ge tomten sina nappar iaf. När julafton kom så åkte vi hem till mamma o pappa. Jag kom i sista stund på att jag glömt napparna. Jag kanstade mig på cykeln och åkte hem o hämtade dom. När tomten kom så räckte Max över sina nappar till tomten och berättade så gott han kunnde att det var till tomtens bebisar. Tomten tackade så mycket och sen berättade Max stolt för alla han kännde att tomtens bebisar fått hans nappar.
    Gud vad gulligt, det är så bara barn berör....kram
  • solfrost

Fy vilken människa,,,jag undrar hur hon kan leva med sig själv!!!

Jättefin tavla,,,väldigt talande.

Kram på dig/er

• solfrost

Tänker på dig!
    och dina små änglar

• solfrost
    Imorgon ska jag tänka på er extra mycket, och hoppas att det faller så väl ut som det kan!
    Jag hoppas att du klarar detta utan att det blir för jobbigt, men det tror jag , du verkar stark.
    Kram
  • solfrost
    Lycka till imorgon!
    Hoppas att det inte blir alltför outhärdligt...
    Ska tänka massa starka tankar åt dig, hoppas att du kommer känna det.
    Kram
  • solfrost
    GladMånga pepp kramar till dig och din familj!
    Jag känner med er och hade inte velat vara i era kläder och behöva se denna människa, hoppas hon blir historia och att hon aldrig får möjligheten att göra om detta hemska, finner inga ord...och kan inte ta hennes namn i munnen.
    *vinkar* till Max och Saga!

Kram på er!
Svar på tråden Mina två änglar