Inlägg från: catherine |Visa alla inlägg
  • catherine

Mina två änglar

Hej!
    vad i helvete pågår?? Läste Malins blogg och förstår att ni än en gång måste gå igenom allt.. Vad jag lider med er,så enormt mycket... Blir gråtfärdig och vet inte hur jag ska kunna hjälpa..Är med på varenda lista eller annat, säg bara till! Kom ihåg att ni INTE är ensamma, det är "det" som gjort det här mot er som är ensam, så jävla ensam och som kommer att få lida hela jävla livet! Världen har kommit i obalans sedan änglarna miste livet, alla är vi delaktiga i er sorg..Ikväll tänder jag två ljus,ett för varje ängel och tänker på er! Stor kram till dig,Emma och till din familj och anhöriga.. //MM

• catherine
    Svar på #3170
    Hej Emma och Nicklas! Igår tände jag två ljus för änglarna och idag tänker jag på er! Kom ihåg att ni inte är ensamma! Kramar till er båda!
  • catherine

Jag lider så med er att ni ska behöva gå igenom det här en gång till bara för att den där sk människan vill det...Jag kan och vill inte höra SOS samtalet, tycker det är nog jobbigt att följa förhöret i tidningarna..Förlåt mig,men så är det..Omänskligt att ni ska behöva gå igenom detta, omänskligt alltihopa, finns inga ord som räcker för att kunna trösta..Mina tankar finns hos er hela tiden och varje kväll tänds det två ljus hemma hos oss..Ni är inte ensamma! Kram

• catherine

Hejsan Emma!

Följer rättegången trots att det river och gör ont inombords pga vetskapen om vad HON utsätter er för...Tänk att kunna sitta där och ljuga och slingra sig för att på alla sätt försöka dölja det HON gjort...Jag hoppas och tror att ni tar er igenom det här, med allas stöd...Ni har så många som står bakom er, som följer detta och som hoppas att ni ska få känna glädje en dag...Läste en fin liten dikt som ni kan läsa vid änglarnas viloplats om ni vill: "Vi binder en krans av minnen, de vackraste och finaste vi har.
    Vi vet att de aldrig ska vissna, hos oss finns ni alltid kvar" Till himlens vackraste änglar, Max och Saga: Vi tänker på er så mycket..
    Styrkekramar till er alla!

Svar på tråden Mina två änglar