Inlägg från: Zaffran |Visa alla inlägg
  • Zaffran

Mina två änglar

Hej starka, modiga, omtänksamma och fina Emma! Vad glad jag blir över att få hitta dig här! Så många många många gånger jag bara önskat att få prata med dig, eller iallafall få säga några ord... Så många gånger jag velat finnas där och tröstat, hjälpt dig om jag kunnat. Som så många andra har jag följt dig så gott jag kunnat genom media, ända sedan det fruktansvärda hände er. Allt har varit så konstigt, ofattbart att det skett. Mina tankar har funnits hos er allihopa hela tiden och hoppats kunnat ge något "stöd". Mina barn är ungefär i samma ålder som Max & Saga, tjej på nyss fyllda fyra och en liten kille på ett år... Du ska veta att du är så bra, så stark, så klok, så...ja...kanon! Jag önskar dig & er allt väl i livet, så mycket jag bara kan. Du vet ju om att du inte är ensam, eller hur? Finns vid er sida.
    Många många kramar Emma!!

• Zaffran
    Svar på #1929
    Ja det måste ju kännas både hemskt o konstigt att man får reda på att ens barn är borta för alltid, aldrig får träffa dem igen, utam att få veta vad det är som har hänt dem... Man kan väl knappast gå vidare innan man fått veta?? Även om du nånstans inom dig kanske örstod vad som hänt dem, inte EXAKT vad, men tt det hörde ihop med det lilla du mindes...?? Kram
  • Zaffran

Ha en härlig vistelse i London Emma!!
    Många kramar.

• Zaffran

Hejsan Emma! Jag är ofta inne o läser här och tänker varje dag på dig, barnen & din familj... Många många stöttande & värmande kramar till dig och er nu under rättegången och varje dag, alltid!

"I wish I had your pair of wings
    Had them last night in my dreams
    I was chasing butterflies
    Till the sunrise broke my eyes

Tonight the sky has glued my eyes
    Cause what they see´s an angel hive
    I´ve got to touch that magic sky
    And geet the angels in their hive

Sometimes I wish I were an angel
    Sometimes I wish I were you

And all the sweet honey from above
    Pour it all over me sweet love
    And while you´re flying around my head
    Your honey kisses keep me fed

I wish I had your pair of wings
    Just like last night in my dreams
    I was lost in paradise
    Wish I´d never opened my eyes

Sometimes I wish I were an angel
    Sometimes I wish I were you

But there´s danger in the air
    Tryin´so hard to be unfair
    Danger´s in the air
    Tryin´ so hard to give us a scare
    But we´re not afraid

Oh I wish I were you"

• Zaffran
    Svar på #4342
    Ja helt underbart! Den är jättevacker, denna låten. Jag hörde den med The Kelly Family första gången, glömde skriva det innan. "An Angel" heter låten...
Svar på tråden Mina två änglar