Inlägg från: Pacgirl |Visa alla inlägg
  • Pacgirl

Mina två änglar

Lite OT...kan jag tycka men...

Men hon säger ju att det kanske var inbillning...

Varför skulle de inte kunna hälsa på henne? Man kan ju få besök av sånna som man inte har band till, tror jag. Jag tror det bara har att göra med hur mottaglig man är.

Emma, en tanke till dig med! Är ju därför den här tråden finns. Tyckte så synd om dig när jag hörde på nyheterna hur du bröt ihop och det var väl inte en dag för tidigt. Du är verkligen extremt stark och du har fixat saker jag aldrig tror jag hade gjort!

Nu är han här vår lilla kämpe!
  • Pacgirl

tv.nu står det att det är återblick med och att det följer upp vissa saker från gammla program...

• Pacgirl

Tände just 2 ljus i ljuslyktor med hjärtan på för dina hjärtan!
    Kämpa på idag och hoppas att hon får sitt straff den hemska människan. Det är nu man önskar att de gjorde som förr och satte ut dom som begått brott på torget i stan så alla kunde gå och spotta och sparka på dom.
    Hoppas hon kommer att lida resten av sitt liv, vilket man kan undra om hon kommer göra så likgiltig som hon verkar vara! Kämpa på Emma ni är alla duktiga och starka som orkar göra om allt igen! Tänker på er! kram

• Pacgirl

Jag hitta någonstans där de stod vad som skulle hända dag för dag i rätten men hittar det inte igen ngn av er som vet vart det var?!

• Pacgirl
    memini skrev 2008-12-09 18:55:41 följande:
    Jag såg nåt sånt på Expressen... 
    Ja, men jag hittar det inte igen...
  • Pacgirl

Ett jäkla skit att det inte finns någon tekniskbevisning då hade ju allt vart så mkt lättare!
    Men det är ju för mkt som inte stämmer med tyskan för att det ska vara ngn annan som gjort det...

• Pacgirl

Men hur gick de med de där katthåren på hennes jacka?

Hammaren på skavsta då? Hittade de inget på den heller? Vart fasen har hon gjort av sina skor? Hon fick ju för mkt tid på sig att göra sig av med bevis då polisen slösade bort viktigt tid på barnens pappa som är oskyldig!

• Pacgirl
    Lingonflickan skrev 2008-12-12 10:41:03 följande:
    "- Beslutet att ta mitt liv hade jag tagit redan innan jag reste till Sverige, säger hon." Och varför skulle hon tvunget göra det i Sverige? Om inte för att sambon skulle ta åt sig och må dåligt. Med tanke på den fina person han är.
    tror hon tror att han skulle ta tillbaka henne. Att han skulle känna skuldkänslor men det är ju inte så mkt att bygga upp en relation på kanske...
  • Pacgirl
    WimsA skrev 2008-12-12 10:42:56 följande:
    Om hon nu skulle ta livet av sig, varför bry sig på att han hade några saker som var hennes?
    Haha, sant
  • Pacgirl
    Pacgirl skrev 2008-12-12 10:34:49 följande:
    Men hur gick de med de där katthåren på hennes jacka?Hammaren på skavsta då? Hittade de inget på den heller? Vart fasen har hon gjort av sina skor? Hon fick ju för mkt tid på sig att göra sig av med bevis då polisen slösade bort viktigt tid på barnens pappa som är oskyldig!
    Ingen som vet något om det?!
  • Pacgirl
    Lingonflickan skrev 2008-12-12 10:51:01 följande:
    Schürrer förnekar att hon läst NN:s blogg.- Jag visste inte ens att han hade träffat en tjej.Men det hade han ju talat om för henne...
    Ja, det gjorde han ju sa att hon behövde inte höra av sig mer för han hade träffat en tjej med barn och var lycklig....

hoho, ska man ljuga kan man väl göra det bra eller?
  • Pacgirl

Vad är det som är fräck med att säga att hon använt en hammare? Förstår inte vad hon menar där?

• Pacgirl
    snart mamma till 4 skrev 2008-12-12 11:01:52 följande:
    Konstigt att hon aldrig vill utala sig i frågan om barnet hon ska ha fött
    Det borde ju gå att göra en gyn undersökning så ser man ganska snart om hon fått barn eller inte...
  • Pacgirl

Hej Emma! Lycka till idag!

Jag har världens underbaraste barn!
  • Pacgirl

God jul, hoppas ni får en bra jul ändå med tanke på omständigheterna.
    Säg god jul till Saga och Max från oss med!
    kram

Jag har världens underbaraste barn!
Svar på tråden Mina två änglar