Inlägg från: MammaAmy |Visa alla inlägg
  • MammaAmy

Mina två änglar

Kära vän..

det finns inga ord som kan linda din/er smärta...

men jag tänker på er lika mkt som jag tänker på mina egna familjmedlemar...och mina barn...

Håller tummarna såå hårt att den här världen får visa åtminstone lite rättvisa i den här fruktansvärda världen, och att ni slipper dem här jobbiga rättegångsdagarna...

Många Många styrkeramar till dig och din familj!!

från Amela, Leo(2) och Teo(1) från norrköping.

• MammaAmy

Mycket lycka önskar jag dig tillsammans med min lilla familj....hoppas nåt positivt händer idag...håller verkligen tummarna, jätthårt...

och, när vi är sååå många som håller tummarna och önskar och önskar, så tror jag att DET GODA VINNER...ondskan ska bort från den här planeten...Ondskan skall bort!!

//en ledsen mamma

• MammaAmy

hej...vet någon när man kan se reprisen eller avsnittet från efterlyst igen??
    missade det, vill så gärna se jag med!

p.s..

Vila i Fred små Änglar, håll varandra hårt!

• MammaAmy
    AngelicaF skrev 2008-12-18 23:59:22 följande:
    kl 2 söndag natt.TUSEN TUSEN TACK....det var jättesnällt!
  • MammaAmy

Förväntansfull0406 skrev 2008-12-19 14:13:01 följande:

Jag förstår inte hur man orkar gå vidare, att man som mamma inte braa vill göra detsamma mot den som berövat ens barn livet. Mina barn är i dina "änglabarns" ålder och det är klart man tänkte att det lika gärna kunde dom. All styrka till dig Emma och vila i frid små barn.
    hej vill inte starta någon disskusion men ville bara påpeka något jag tyckte då jag läste ditt inlägg...

När något så fruktansvärt har hänt, visst kan man HATA personen som gjorde det, och leta efter sätt att göra detsamma mot den, visst kan man hela livet försöka hämnas...

eller så kan man låta människan få det straffet hon förtjänar, av någon som vet bättre än oss, och försöka gå över det, gå vidare för sina barns skull, för att jag tror ändå, att barnen vill se sina föräldrar lugna och nöjda, om man nu kan säga det så...helt enkelt , att låta livet gå vidare, för det måsta man vare sig man ville eller inte...

Mvh/Amela!

P.s Vila i Fred Prinsessan och Spindelmannen--Saga och Max!!
  • MammaAmy

Tibertius skrev 2008-12-24 00:53:38 följande:

Jag är också med i morgon kl.12.00. En fin tanke, tycker jag.God Jul till alla i tråden!
    ..Har jag missat nåt? =(((((
  • MammaAmy

faster skrev 2008-12-24 00:56:10 följande:

vi tänkte ha en tyst minut för Max o Saga o Emma o hennes familj kl 12 imorgon.
    Oh, så fint och omtänksamt av er,
    då är jag också med, definitivt!!

=)
Svar på tråden Mina två änglar