Mina två änglar
många styrkekramar till dej Emma! Livet är så jäkla orättvist, bra att du är stark genom allt! Det är första gången jag hoppar in här..
hur går det med hovrättsförhandlingarna?!
många styrkekramar till dej Emma! Livet är så jäkla orättvist, bra att du är stark genom allt! Det är första gången jag hoppar in här..
hur går det med hovrättsförhandlingarna?!
Vad är ditt bästa må-bra tips Emma när du mår dåligt?? *en vänlig men undrande fråga* ![]()
FÖRLÅT!! Glömde ju ge dej ett STORT LYCKA TILL och en massa kämpar-anamma idag!!
tänker också på Emma och hennes familj och barn varje dag. Går inte en enda dag utan att jag tänker på hur mycket jag älskar min son och att man ska ta tillvara varje fin stund, eller sekund faktiskt! Jag går ofta in numera och bara tittar på honom när han ligger så sött i sin säng bara för att erinra mig själv om att han ligger där. Finns ingenting som har berört mig så otroligt mycket som just det som hände Emma och hennes änglabarn!!
Bra Emma att du står över allt och särskilt denna hemska kvinna som har orsakat er sådan smärta!!
vilka bra råd alltså!!
Helt rätt, man ska lyssna till sitt inre och magkänslan leder oss rätt anser jag. Du är inte rädd att gå ut? Det som har hänt har inte fått dej/er att vara rädda att vistas ute? Jag beundrar dej och din familj, att ni har modet och styrkan att inte ge upp! ![]()
Kramar från Växjö
jag har en fin sagoberättelse här som jag vill dela med mej av: hoppas det kan hjälpa er lite..
"två små barn, två små underbara änglabarn, bor i den vackra och rofyllda himmelen, de skyddas och vakas av allt omkring".. de två barnen är klädda helt i "vitt" och de vackra änglarna som dom är undrar hur deras mamma har det? Undrar om hon mår bra? När de tittar ner så ser de sin mamma, men de ser sin mamma sitta på en bänk och vara ledsen..
Mamma håller i ett fint levande ljus som släcks av alla tårar som rinner nedför hennes kinder.
Snälla mamma, minns oss med glädje sade barnen till sin mamma i hopp om att hon skulle höra deras böneord. Vi vill att du minns oss precis som vi var och att du inte ska vara ledsen mera.
Änglabarnen som är klädda helt i "vitt" satte sej ned på en bänk i himmelen och forsatte sedan sin änglafärd mot en lugn och vacker och trädgård.. där fick de ro och frid och varje dag som sedan gick tänkte de på sin mamma och önskade att hon hade det bra och att hon inte var ledsen mera.
"end of story"
vi ska också tända ett ljus för Emma och hennes familj, många juleljus blir det nog.. ![]()
hur mår du med tanke på bilolyckan Emma?? ![]()
tänk på vad ni skriver här inne snälla ni, inget illa menat men allt som drar tillbaka Emma till minnena på den där dagen, undvik sånt prat!!
Tänker på dej Emma, du och din familj finns alltid i mina tankar!
Det jag skrev, är i all välmening. Jag hastläser mej igenom det mesta. Det är nog jag som inte hänger med alltid. Sorry för det. ![]()
Vet du Emma, precis som många andra här så tänker jag ju på er dagligen.. har gråt i halsen varje gång. Ibland orkar jag inte gå in här och läsa, men människorna här är verkligen på din/er sida så jag förstår om du samlar styrka och mod här. Fortsätt med det. Vi finns alltid här om du behöver det. Vår familj tände över 20 juleljus hemma på lucia och så tänkte vi på dej och din familj. Ljusen påminde så mycket om dina barn, kommer du ihåg dikten jag skrev här för några dagar sen?!!
//Sussie (mamma till Samuel) på 2 år och 9 månader.
Ha en bra dag Emma! All styrka i världen till dej! ![]()
Emma: Hur hanterade Max & Sagas dagis det inträffade? För de gick väl på dagis? *funderar*
puuuh, det är knappt jag orkar läsa färdigt. Suck. Djup suck och ledsamhet från min sida.
Min son går på dagis, och jag kan inte ens föreställa mig detta. Men jag försöker. Herregud, jag blir så aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg på denna hemska människa som har ett sådant stenansikte i rätten. Hon är en riktig psykopat. *gggggrrrrr*
Ha en fin dag Emma och rå om dej själv och dina kära! Ta en fika och njut, själv ska jag ta en stoor Caffe Latte med pepparkakssmak på Waynes Coffee idag.. har lunch från mitt jobb snart! ![]()
Emma: Glöm inte att denna tråden stängs för svar, 27/12.. så skapa en ny bara! ![]()
var det inte också på tal vid kräkets utlandsvistelse på Kreta att hon hade nämt något sådant, men att de hon nämnde det för inte har trätt fram??
Hur ska du fira jul Emma? Jag har säkert missat det här.. men jag hinner aldrig läsa tråden så som jag skulle vilja. Hoppas du vill svara.. Hoppas din/Er jul blir fröjdefull och trevlig! Kämpa på & God Jul & God fortsättning! Önskar Sussie med familj i Växjö. Tänker som vanligt på dej varje dag.