Inlägg från: Love 4 Leo |Visa alla inlägg
  • Love 4 Leo

Mina två änglar

Vill bara säga att jag har berört något oerhört starkt av det som har hänt dig Emma och din familj. Jag har själv en son på snart 4 år och jag kan inte ens tänka mig vad ni går igenom. Jag har tänkt mycket på dina barn och vad som har hänt dem. Dina små änglar verkar ha varit väldigt fina barn, nyfikna på livet så som man ska vara i deras ålder. Du har en kämparglöd inom dig och jag tror att dina barn skulle varit stolta över dig Emma. Trots att jag inte känner dig så kan jag känna med dig. Jag önskar dig och din familj all lycka i framtiden, det är ni verkligen värda. Vi ska tända ett ljus för Max och Saga, jag och min son på Julafton. Många kramar Malin, Leos mamma

• Love 4 Leo

Är inne på tråden nästan varje dag nu för tiden och läser. Jag lyckas sällan skriva något, det är som att det inte finns ord. Jag känner bara en stor sorg och står förundrad över hur det svenska rättssamhället hanterar detta, eller inte hanterar.... Sen har jag många gånger tänkt tanken , tänk om det hänt mig och min familj...Jag tycker Max och Saga har lärt mig att ta vara på stunden, det lilla ögonblicket som sällan kommer tillbaka. Och att man ska vara tacksam för de underbara stunder man får med sina barn och ta tillvara på dem.

• Love 4 Leo

Många styrkekramar till dig Emma och dina närmaste!

Svar på tråden Mina två änglar