Inlägg från: AngelicaF |Visa alla inlägg
  • AngelicaF

Mina två änglar

emmy840508 skrev 2008-09-28 17:32:41 följande:
    Jag skulle vilja skapa en minnes sida, för att skriva av mig, dela med mig o komma ihåg med bilder och ord. Någon som kan hjälpa mig med förslag på ställen man kan skapa något liknande?
    kanske på blogg.se.. Där kan du skriva dagbok och lägga upp bilder på dina fina barn. Eller kanske en hemsida för att hedra dina barn?

Beklagar sorgen.
  • AngelicaF

Jag stod utanför när rättegången var Fy fan vilken hemsk gärningsman.. Dem sände live utanför tingshuset här i Köping

• AngelicaF

Hej Emma!
    Jag har mejlat över min bild på din hotmail nu

• AngelicaF
    faster skrev 2008-10-28 21:54:34 följande:
    undrar om et programmet kommer gå i repris?någon som vet`har ej möjlighet att titta då det är den mest aktiva tiden på mitt jobb...typiskt skulle så gärna velat se det..
    Det är ju direktsänt så jag tror inte det.
  • AngelicaF
    faster skrev 2008-10-28 22:00:18 följande:
    Tack för era svar...Ja ja har ju följt Emma här o vill så gärna få se imorgon...inte för att jag kan ge henne nåt stöd på så sätt men det skulle kännas bra....
    Jag ska absolut se Emma.. Har bott granne med hennes sambo.. Dem är så starka och vilken familj det är..
  • AngelicaF
    faster skrev 2008-10-28 22:26:38 följande:
    ja jag känner dem ju tyvärr ej men e så glad att man fåt tala med Emma här...blev så otroligt illa berörd ,så som många många andra, då det hände men man hade tusen frågor o ville bara få trösta så känns så skönt att hon vill vara här med oss.
    Hon är så stark. Ja fattar inte vilken människa som kan göra det här.. Stod utanför när det var rättegång och hörde allt.. Bor i Köping kanske jag ska säga.. och hade jag kommit bata kommit in på rättegången vet jag inte vad som hade hänt
  • AngelicaF

Glöm inte att se på TV4 kl 22.40 nu i kväll.

• AngelicaF

Emma, du är den starkaste jag vet!

Tittar på tv:n nu

• AngelicaF
    Annli skrev 2008-10-30 02:02:24 följande:
    Två stjärnor på himlen blinkarTvå stjärnor så klara och småoch vid varje blinkning ser jag två små änglahjärtan slåDe skimrar där varje nattbland tusentals andra stjärnorSammankopplade med ett osynligt bandDet är nog Max som håller Saga i handTvå stjärnor på himlen blinkarTvå stjärnor så klara och småoch vid varje blinkning ser jagtvå små änglahjärtan slå.Sov så gott lilla Saga och Max//Annli
    Gud vilken fin dikt..
  • AngelicaF
    UngMorsa skrev 2008-10-30 21:14:12 följande:
    Usch, nu blir jag alldeles tårögd!Klart att du älskar dom, det kommer du alltid att göra. Din kärlek till dina vackra barn syns långa vägar. Till och med en bilnd kan nog "se" det
    Håller med. Till och med en blind.. och en döv skulle höra hur fint hon pratar om barnen..
Svar på tråden Mina två änglar