Mina två änglar
Tänder också ljus idag. Att höra dig idag var helt fruktansvärt och vi lider så med dig. Håller med alla andra som skrivit här. Skulle vilja göra något för att underlätta för dig och din familj.
Tänder också ljus idag. Att höra dig idag var helt fruktansvärt och vi lider så med dig. Håller med alla andra som skrivit här. Skulle vilja göra något för att underlätta för dig och din familj.
Vet inte hur jag ska förklara detta utan att det känns och blir patetiskt men det fruktansvärda som hänt dig och din familj får mig att vakna till i mitt lilla liv. Man lever i sin trygga värld och tar mycket förgivet. Men allt kan förändras så fort. En dåres verk och sjuka hjärna kan förstöra så oerhört mycket.
På något sätt tar vi nu tacksamt emot varje dag vi har tillsammans i vår familj. Vi njuter av varje sekund och jag känner mig så glad att jag är en som kan hänga all tvätt i källaren. Så tacksam.
Är så imponerad av din styrka. Du har varit med om det värsta jag kan tänka mig och du är så duktig. Tänker på dig och din familj varje dag. Det måste vara så tufft just nu.
Kramar.
Ja visst kan man bli irriterad och en trotsig fyraåring kan reta gallfeber på mig. Men när de sover och jag tittar på dem blir jag så himla glad att jag har en fyraåring som retar mig. Ibland är det bra att bli omskakad för att vara tacksam för det man har.
Det jag vet om häktade är att åklagaren begär om man sitter häktad med eller utan restrektioner. Är hon häktad med restrektioner har hon inte tillgång till omvärlden alls. Ingen tv, radio, besök mm.
Vad fint skrivet Siv. Jag får tårar i ögonen. Vilken styrka och mod du verkar ha. Det krävs mod att inte hata.
En God Jul önskar jag dig!