Mina två änglar
Dagligen tänker jag på er. Mina tankar, mina tårar, min ilska, mina bästa önskningar går till er jämt.
Dagligen tänker jag på er. Mina tankar, mina tårar, min ilska, mina bästa önskningar går till er jämt.
Hej Emma!
Jag skickade dig ett meddelande me den fråga för ett par dagar sedan. Jag undrar om du hunnit att läsa det? Det gäller ett smycke.
Om du vill kan du svara JA eller NEJ här. Jag förstår att du kanske inte vill att "vem som helst" ska få din mejladress =0)
KRAMAR
Hej igen!
Ser att ni pratar om musik. Ja, jag har också gått in och lyssnat. Det låter jättebra!
När jag var barn ville jag lära mig spela gitarr då mamma och flrera i familjen kan. Tyvärr tyckte jag det var jättesvårt och slutade istället. Ångrar nu, så klart...
Har planerat att lära mig spela fiol någon gång i framtiden istället!
Har ni hört Vanessa Mae? Cool kombination på klassisk- och modernmusik! Hon inspirerade mig att någon gång lära mig spela fiol... hihi
Ett video på Vanessa Mae om någon blev nyfiken
En STOOOOR favorit till mig!
kram på er, emma!
god natt! =0)
Hej Emma!
Har precis läst om att Max och Saga var i himlen och delade tårta med alla andra änglarna. =0) Det var väldigt sött.
Skickar många många kramar!
Så klart menar jag om när du och Max 7-åriga kompis pratade i förgår.
Ursäkta om min fråga är dum... Jag hört att tyskan vägrar svara på massa frågor, så jag antog att hon inte svarar på om hon är skyldig (vet inte ens om åklagarna frågar så direkt), men kallar hon sig oskyldig??? Menat att det var någon annan??? (Fundering efter inlägg)
Jag var jättenära min mormor. År 2003 gick hon plötsligt bort utan att vara sjuk. Hjärtat orkade plötsligt inte mer. Hon bodde i mitt hemland och jag kände mig helt maktlös för att jag skulle besöka henne om två manader. Jag hade biljett och allt.
Jag har inte haft ngn grav där jag kunnat "besöka henne". Hennes röst, leende, värme och doft är kvar hos mig istället.
Ibland när jag till exempel cyklar och känner vinden, vill känna henne i den. Jag "pratar" med henne i mina tankar. Jag tror verkligen att hon ÄR med mig för så har jag bestämt det.
Hon ska få vila i fred, men hennes glädje minns jag och den har jag med mig.
Dumheter... Jag tror på dig och att du minns rätt. Tyskans blick är galen och ond.
Du har sagt att du inte tror på Gud som "Gud", men att du tror på änglar. Så har jag tänkt under mååånga år. Mina barn ber inte till Gud när de ska sova, de pratar med sina respektive änglar istället.
Jag tror att Max, Saga och andra små änglar var lånade för en kortare stund för att fylla en viss funktion. De har gjort att ni, och andra (t.ex. jag) ser livet med andra ögon.
Jag kan inte heller förstå hur en människa kan göra illa någon. Och mot barn? Det finns inte ord...
Du är ung och jag vet att du går vidare med dina änglar vid din sida. För evigt!
Sov gott alla! Vi "hörs" igen en annan dag.
Kram på alla =0)
Hej Max, Saga, Emma, Nicklas och "sambon"!
Även idag, som alla andra dagar, är ni i mitt hjärta.
Kramar på er
Hej Emma,
Jag och min familj ska resa ett par dagar och kommer därför att vara utkopplad.
Tänkte bara önska dig och dina kära en fin jul. Den första utan Max och Sagas fysiska närvaro lär inte vara lätt...
Max och Saga kommer istället att fira däruppe runt massa andra fina änglar. De kommer nog hitta på mycket bus och kommer säkert att ha mysigt i himlen. Jag kan nästan se de sväva i molnen, med sina vackra vingar och ett leende i ansiktet.
Jag kommer att tänka mycket på er och skicka mina bästa önskningar.
Julhälsningar,
7Marshmallows
PD. Har du fått post från mig? DS.