Inlägg från: Rastafairy |Visa alla inlägg
  • Rastafairy

Mina två änglar

det går liksom inte in i mitthuvud....hur kan man beröva två små barn livet?

Kan o vill inte föreställa mig hur de skulle kännas att vara mamma till änglar..... Hur tomt det måste vara.

Mina varmaste kramar till dej.
    max o saga ser ner på dej från himmlen och har det varmt och gott.

• Rastafairy

vill bara säga att jag inte på nått sätt vill uppröra någon borde lugna ner mig och glädjas åt att hon fick livstid men jag kan inte riktigt...mitt hjärta blöder för de två oskyldiga fick sätta livet till.

• Rastafairy

Till fina max o saga

Gråt ej vid vår grav
    Vi finns i solen spegelglans på havet.
    vi finns i vindens lek över sädesfälten
    vi finns i vintergatans stjärnehär
    och när du i tidig morgon väcks av fågelkvitter
    är det våra röster du hör
    Så gråt ej vid vår grav

Vi skall ses igen.

Författare okänd

• Rastafairy

emma vart kan man läsa ditt brev till barnen som nån hade läst på aftonbladets hemsida? Hittar det inte där.

Hoppas dagen vart under förhållandena bra. Solen kan få skina lite till på oss tycker jag.

Varm kram/H

• Rastafairy

Hej igen emma...

jag tänkte tipsa om en bok jag fick uppläst till oss när jag komfirmerade mig. Den handlar om gud och de små barnen och heter "sommarlandet"

När ett barn dör kommer den till en plats som kallas sommarlandet..där är det alltid varmt och skönt och "han som alltid väntar" finns och leker med de små barnen.

Här kan du läsa lite ur boken:

www.zoieli.se/vendela/klokaord/sommarlandet.htm

• Rastafairy

Läste brevet nu och jag ryser. Vad stakt skrivet!!

Max och saga har varandra och går hand i hand på molnpromenader och leker precis som de alltid gjort. Lyssnar du tillräckligt noga kan du höra deras skratt i vinden....

Jag är smått troende. Har kommit starkare o starkare den senaste tiden men tror inte på gud i sig liksom men på en kärlekskraft och att det finns en "andra sida" en varm vänlig andlig dimension där någon alltid tar hand om de som anländer. Dina barn är i trygga händer tills mamma kommer och möter dem. De vet att du har saker kvar att uträtta på jorden i form av arbete med barn.
    Du kommer arbeta med att stärka barn på ett eler annat sätt och jag tror att det kommer bli betydelsefullt för hela sverige.

Kram emma.

• Rastafairy
    SandraS skrev 2008-10-21 11:41:04 följande:
    Hej Emma!Jag har fått ett mail där man ska skriva på och skicka vidare, det är en protest mot bilderna som ligger ute på Max och Saga.Jag inboxar detta till dig så kan du väll kika på det och avgöra om du tycker att det som står stämmer och om jag ska skicka vidare det.
    oj vad menar ni för bilder? Ska jag ta bort min på bloggen?
Svar på tråden Mina två änglar