Inlägg från: MrsNash |Visa alla inlägg
  • MrsNash

Mina två änglar

Vi e nog många som önskar att man kunde ta en del av din börda och sorg för att lätta tyngden på dina axlar men det går ju inte. Men jag önskar verkligen man kunde hjälpa till på något sätt. Det som hänt dig och din familj är så fruktansvärt att det inte finns några ord.
    När jag läste vad som hade hänt kräktes jag faktiskt. Jag blev så illamående av det hemska öde som drabbat er att min kropp fysiskt sa ifrån., Jag kunde inte ta in den ondskan.

Nu ska jag titta på din fina sida du skapat till dina barn. Jag tänker på dig dagligen och önskar dig all värme och kärlek som finns. Jag är glad att du funnit ett sätt att bearbeta alla dina tankar och din sorg och jag känner mig priviligerad att få följa lite av dina tankar och din väg till en tillvaro som känns bra under omständigheterna.

åh det är så mycket jag vill förmedla till dig men vad man än skriver låter det så futtigt på nåt sätt i sammanhanget. Du finns verkligen i mina tankar. Stor kram till dig och din familj.

• MrsNash

Hej Emma, tittar in idag igen och skickar över kramar och varma tankar.

• MrsNash

Idag finns du och din familj extra mycket i mina tankar. Hoppas du orkar med dagen. Stor kram!

• MrsNash

Hej Emma,

Är som många andra här inne dagligen och läser. Tänker även på dig och dina barn och din familj dagligen! Har skrivit lite för längesen till dig.
    Men idag ville jag bara säga att jag tänkte på dig imorse i bilen på väg till jobbet, de spelade Martin Stenmarks nya låt "A million candles burnin" på radion. Den tyckte jag var så klockren till DIG! Har du lyssnat på den texten?!

Stor kram Cecilia

• MrsNash

Hej Emma,

Är inne och läser din tråd dagligen och ville återigen bara skicka lite styrkekramar genom cyberspace. Du och din familj är i våra tankar dagligen. Går inte en dag utan att jag tänker på er.

Lite känslig fråga kanske men jag undrar hur du ser på julen som snart stundar? Kommer ni resa iväg eller vara med närmsta släkten? Du behöver verkligen inte svara om jag trampar på extra ömma tår. Förstår att helgdagarna kommer kännas extra tunga....

• MrsNash

Hej Emma! Kikar in idag med och säger hej och skickar värmande kramar. Såg tidningsomslaget igår och köpte tidningen på en gång. Lite konstigt för när jag såg dig, fick en sån varm känsla inombords och kände verkligen att jag tittade på en vän där på tidningens framsida. På nått konstigt sätt känns det ju som om man känner dig lite i och med att vi är så privilegierade att få följa din vardag och dina tankar här på FL.
    Jag frågade ju dig tidigare om julen och jag hoppas inte att jag gjorde saken värre iom att fråga om den. Stor kram till dig och dina.

• MrsNash

Underbara vackra Emma! Såg Kalla fakta igår och man bara ser i dina ögon att du KOMMER KLARA denna prövning. Tycker verkligen att man ser det. Saga och Max grav är jättefin och det var vackert att få vara med och se den.

Jag undrar dock om det reporten pratade om och frågade dig om, det handlade om det du sagt i tidigare inslag. Kände du att du ville förklara dig? Jag kände lite personligen att det var lite konstigt upplagt. Jag menar sorg har ju många ansikten och alla är vi olika, ibland kändes det som du skulle stå till svars för vad du sagt förut och hur du väljer att hantera situationen. Men du kanske inte upplever det så? Ville bara kolla av hur du själv kände med inslaget....

• MrsNash
    luzorsus skrev 2008-12-18 16:47:24 följande:
    Precis som det skrivs här så förstår jag inte Tyskan och hennes beteende. Hon är dömd för brottet. Hon har väl inte erkänt det själv men om hon nu är helt hundra själv på att hon inte gjort det...varför uppför hon sig som hon gör? Om jag satt , och var enligt mig själv , oskyldigt anklagas för att tagit livet från 2 barn, skulle jag försöka göra ALLT för att inte åka dit för det..inte sitta och uppträda som en idiot.......och vägra svara på frågor.OBS! Jag tror inte hon är oskyldig!
    Preciiiis. Så har jag också tänkt. Inte en enda gång har hon visat empati för vad som hänt Emma och hennes familj om det nu inte var hon som gjorde det. Helt galet ju. Tycker man hör på hennes röst att hon låter helt sjuk.

Tänker på dig Emma!
Svar på tråden Mina två änglar