Inlägg från: Wishmaster |Visa alla inlägg
  • Wishmaster

Mina två änglar

Hej gumman, ville bara berätta att leksakerna från max o saga blev populära, det leks en hel del med dom, den mjuka boken var kano fin måste jag säga, Leah hade den som huvudkude och vägra släppa den när jag ville titta i den. Åter igen tack för sakerna, dom används.

// Tommy

• Wishmaster
    emmy840508 skrev 2008-10-13 22:07:10 följande:
    Jo, jag har velat fråga henne. Jag skulle så gärna vilja veta vad HON hadde för anledning. Men hon erkänner inte ens att hon vart på våran gata. Hon säger att hon e oskyldig. Jag vet att hon gjort det... men jag kan inte dra ur henne ett erkännande.
    Ne tänk om du kunde det, så himla mycket enklare det hade varit då!! och självklart ville vi ha dom leksakerna! Det är en ära att bara bli tillfrågade om vi ville ha något som har varit Max och Sagas. Och imorgon blir en heldag framför radion för att få höra ordet man längtat efter i snart 7 månader! Tänker på er hela dagen!
  • Wishmaster

Så där ja nu har man fått läsa d man väntat på i 7 månader... har ej pratat med Emma än efter detta men vet att hon är glad för dommen, ja skickade bara ett sms till henne, hon är nog fullt upptagen endå med div reportrar o andra som ringer så jag tar det senare.
    Ne nu ska jag ta och åka in till stan och besöka Max o Saga´s grav.
    Och du Emma, du klara det! Nu tar vi en vilomånad så börjar rond 2 och du blir starkare för varje rond det vet du!

// Tommy "aka" Broder

• Wishmaster

D var ett hyreshus så ingen försäljning behövas

• Wishmaster

Ja Emma ha det så roligt nu i London och passa på och se allt ni vill se nu, men du, Big ben är en klocka inget annat =)Hör av dig när du kommer hem o berätta hur d var!

// Bror Tommy

• Wishmaster

Det är alltid tillåtet att tända ljus för max och Saga, det behöver du inte fråga om!

• Wishmaster

Emma du kan få låna filmen mamma mia av oss, vi har den naturligtvis =) Håller med alla andra att det är skönt att läsa att ni hade det bra i England.
    Fick du MMSét ja skicka?? skicka d från Jessicas mobil så du kanske inte visste vem d var ifrån. Hur som helst så såg graven väldigt fin ut med alla dessa ljus brinnandes i mörkret. Var inte så svårt att hitta dit för den som inte visste vart den låg, helt klart mest ljus där, om man bortser från minneslunden förstås. Många som tänker på era änglar!
    Vi får höras av nåndag!

// Tommy

• Wishmaster

efter den lilla händelsen idag så skaffar väl inte "lilla" syster en toyota igen.... dom verkar tydligen dra sig utanför vägen... säg åt henne att skaffa en riktig bil istället och då menar jag naturligtvis en volvo =) Skönt att det gick bra för dig Emma!

• Wishmaster

Nix inte Idas, utan den minsta Systern, dom är 3 st systrar.

• Wishmaster

Ja du Emma, jag satt med 1 dag, ja menar 1 dag och var helt slut i huvudet när jag kom hem, så jag har lite svårt att förstå att ni orkar sitta där varje dag! Sen kan du hälsa han,vad han nu hette att jag är glad att han inte sänkte mig efter mitt lille intrång till er =) men vad ska man göra, visste ju för 17 inte vart ja skulle =) inte lätt att vara en laglydig en som aldrig har varit på tinget. Hoppas ni får en bra och välbehövlig vila nu i helgen!

• Wishmaster

Ja inte kan man tro att Linizen82 inte kan prata svenska (hon e ju skåning) men sjunga det kan hon!!

Svar på tråden Mina två änglar