Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Mina två änglar

Emma!

Jag har nu suttit och läst vartenda litet ord du har skrivit i denna tråd.
    Och jag kan inte göra något annat än att känna hur mina tårar rör mina kinder.
    Det ni har fått uppleva ska man inte få göra.

Man jag tycker att du är en så otroligt stark kvinna! Jag beundrar dig verkligen.

Jag tittar på bilder på de två små och känner hur pass saknade dom är.
    Trots att man själv inte har träffat dom, så känns det som om man ändå gjort det, genom att se på bilderna. Man ser deras närvaro i deras små busiga barnaögon. Man ser envishet, nyfikenhet och en stor upptäckarglädje..

När jag ser kortet på hur de håller varandras händer när de promenerar visar får mig att tänka på vilken underbar storebror Max måste ha varit. Och hur mycket lilla Saga såg upp till bror. Hennes förebild.

Jag tror att de har det bra tillsammans. De sitter säkert i Nangijala just nu. Har precis vandrat hand i hand till närmaste damm. Och skrattar när de matar ankorna. De är lyckliga, tillsammans.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx

Verkligen ledsen över det som blivit sagt på Nyheterna angående överklagan.
    Men du ska veta det, Emma, att du har en hel drös stöttande människor i denna tråd
    (och framför allt i hela landet!) Vi håller tummarna för er, stenhårt!!

Ni kommer klara det här! Allt för Max och Saga.. <3

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx

Åkte till kyrkogården idag. Och i samma veva som jag tände ljus för mina anhöriga,
    så tände jag även ljus för Max och Saga. Lade dom i vår minneslund. Vi tänker på er!

• xxmeyaxx

Jag förstår verkligen varför "Empty Room" valdes. Det är verkligen en jättefin låt och den får en att verkligen tänka efter. Personligen gillar jag även denna:
    ">

• xxmeyaxx
    AngelicaF skrev 2008-11-05 22:03:58 följande:
    Åh jag gråter. Vilken fin låt. Lyssnar på den nu.
    Den är ruskigt fin. Och väldigt anpassad till de som fått lämna jorden tidigare än planerat.
  • xxmeyaxx

Hej Emma!

Jag läser på aftonbladets hemsida just nu och jag gör inget annat än att hoppas på att man kommer anse att det nya vittnet är trovärdig! Tänk om hon kunde sätta det där monstret på plats! Jag håller tummarna stenhårt.

Emma - du är så stark. Jag förstår inte hur du orkar med allt. Men du ska veta hur enormt mycket jag ser upp till dig och din styrka. Jag tror inte att jag kan komma på någon starkare kvinna än dig!

Vi tänker på dig!

• xxmeyaxx

Håller tummarna om att allt kommer gå bra idag!

• xxmeyaxx

Ser aftonbladets klipp. Och jag måste bara säga det, vad fin du är, Emma!

• xxmeyaxx

oh. vad skönt att höra.

• xxmeyaxx

Sitter och läser på aftonbladet.se ang. förhören som har varit idag.
    Vill bara säga det att du är så otroligt duktig, Emma! Du är så stark..

• xxmeyaxx

Jag har tänkt på er massor, under natten, Emma.
    Har legat och tänkt på hur ni har det. Har drömt om er..
    Har vaknat upp flera gånger och det första som jag har tänkt på har varit på dig. Jag vet inte alls vad det handlade om, när man är så yrvaken är det ju svårt att komma ihåg. Men om dig var det i alla fall. Jag hoppas att du har det bra, trots omständigheterna.

• xxmeyaxx

Jag blir så arg. Läser om rättegången på aftonbladet.se och den där Sven-Åke Christianson sitter och säger:
    – Emma säger att hon minns en kvinna, men det kan inte uteslutas att det är minne som hon har suggesterat fram, att hon även bygger på med detaljer från andra informationskällor.

*svär tyst* Emma sa ju redan att det var en kvinna INNAN monstret ens satt häktad.

- Blod, det har man i huvudet. Inte i ögonen (citat av min lillebror Hampus, då 4 år)
  • xxmeyaxx
    Hackades skrev 2008-12-11 10:48:36 följande:
    Blir så irriterad på den där "minnesexperten" SÅC! Varför kan han inte bara tillstå att det är MÖJLIGT att Emma kan minnas vem det är när han tillstår att hon KAN minnas att det är en kvinna!? Hoppas den anklagade snärjer in sig i sina lögner under förhöret i em och att historien spricker. Håller verkligen tummarna för Emma och nära och kära idag.
    Efter hennes förhör under tingsrätten så tycker jag redan där att hon har snurrat in sig totalt. Bl.a. orsaken till varför hon var i Arboga någon dag i förväg för att titta på någon sten.. och sedan för att den 17:e  (oerhört lustig tillfällighet va?) vara tillbaka för att hon skulle fotografera och "leta efter speciella saker på Halvardsborg"..  

Jaja..
    - Blod, det har man i huvudet. Inte i ögonen (citat av min lillebror Hampus, då 4 år)
  • xxmeyaxx

Usch, vad otäckt. Men skönt att allt gick bra!

• xxmeyaxx

Jag har också varit med om en bilolycka. Vi gled ut i en korsning och en bil körde in i höger bakaxel. Hela jävla bakaxeln gick åt helvete och glasrutan gick sönder och flog mot min då 11 åriga lillasyster.. Hon fick glas över hela ansiktet och har idag ett ärr vid hakan

Tillsammans med min syster hade två syskon till i bilen. Yngre.. typ, 10 år var dom.

Kvinnan som vi krockade med hade två små barn i bilen, de var på väg till dagis..
    (med jag skjutsade mina systrar till skolan)

"Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat.." - Lillebror Hampus, 4 år.
  • xxmeyaxx

för att få folk skraja, så klart. lösnr osv.

Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • xxmeyaxx

"Sven Å Christianson menar att det är olämpligt att Jörgen Borg uttalar sig om minnen, som är utanför Borgs expertområde, och menar att hans eget sakkunnigutlåtande bör väga tyngre.
    - Jag har forskat kring minnet i 31 år, sedan jag började mina forskarstudier 1977, säger Sven Å Christianson.

Jörgen Borgs uttalanden om själva skadorna på hjärnan är däremot relevanta eftersom han är neurolog, menar Sven Å Christianson."

Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • xxmeyaxx
    Marre79 skrev 2008-12-11 14:15:01 följande:
    Men hur gammal är mannen? PÅ bilden ser han inte ut att vara så gammal att han kan ha forskat i 31 år. Om han inte började forska som VÄLDIGT ung.
    kolla på birthday.se
  • xxmeyaxx

Finns bara en i hela landet med exakt stavning.
    Fyller 55 år, född 1954

• xxmeyaxx

Jag önskar dig en god jul, Emma. Även om det kan kännas svårt.. Kram.

Svar på tråden Mina två änglar