Inlägg från: Miraklet09 |Visa alla inlägg
  • Miraklet09

Mina två änglar

Hejsan Ts

När jag först kikade in i tråden kopplade det först inte att du var hon, hon i arikeln..
     Först så tänkte jag, hm barnens namn, snarlikt hennes i artikeln..
     Men när ja läste lite i början av tråden får jag en rysande känsla, att fan det var ju hon..
     så jag ber om ursäkt för mitt första tvivel..

Jag vet inte hur det är att förlora sina barn, men jag har som så många andra här
     I sverige runt om i alla städer, läst arikeln och följt nyheterna osv..
     så lågt aV HENNE att inte erkänna, men en lättnad att höra att hon inte var psysiskt störd,
     Om jag inte drömmt det, för ursäkta mig nu men sveriges brottslingar
     Kommer undan för mycket genom de där att dem ska få psysk hjälp ist..

Jag förundras även jag av hur stark du är, hur du orkade med att kämpa..

En sak som ja alltid velat fråga dig:

När du låg på sjukhuset, kämpade för din familj och överlevnad, du viste inte hur Läget
     Var och så eller, eller viste du det när du låg på sjukhuset???
     När du vaknade upp och massmedia förföljde nästan varje steg ni tog,
     Hur kändes det?

Förlåt om det är för ingående frågor, inte min mening.... jag ha svårt att utrycka mig

Alltså jag tror aldrig att ja hoppats att någon skulle få rättvisa mer än du,
     att jag bad för dig varje dag, att du skulle vakna, få din hämd..
    Men nu i efterhand efter läst detta förstår jag att du finner friden på annat håll..
     Tycker dt otroligt starkt av dig och tror faktiskt att dina barn är tacksam att du inte
     Är en hämdlysten person utan önskar dina barn välbehåll och hoppas på ett liv efter detta

Jag kan inte nog med ord beskriva hur förundrad jag är över dit mod/styrka..
     Jag önskar dig  och resten av dina anhöriga en fortsatt välfyld resa genom livet..

Krama om stort

E
  • Miraklet09

Förlåt om detta är känsligt att fråga,
     Men artikeln i expressen säger att tyskan ska ha blivit gravid med din sambos barn och adopterat bort det, men ljugit om det, jag förstår inte varför hon inte förklarades psysiskt instabil ändå, om hon hittat på en sån sak, men d rättifärdigar såklart inte de hon gjort

krama

E
  • Miraklet09
    pulmones skrev 2008-10-06 21:00:48 följande:
    klart att hon är psykist instabil, hur kan man göra något sådant utan at vara knäpp?Men sit samma ju "friskare" desto hårdare straff så jag är glad att hon är "frisk"
     Ja precis
     men ändå fel i dagens samh'lle att vissa kan komma undan med psysk vård
     skrämmande, som om de skulle göra dem nytta, dem får ju oftare återfall???
    E
  • Miraklet09
    emmy840508 skrev 2008-10-18 22:09:20 följande:
    Hej allihoppa! Idag har jag inte gått igenom och läst vad ni skrivit. Men jag ville visa mig här. Vi har haft två middagar här hemma. En för sambons mamma o pappa och en för hans bröder och sambos med barn. I våran lilla lägenhet så får vi inte rum så många åt gången så vi får dela upp det lite. Vi har skaffat oss en lägenhet på 47 kvm. I huset hadde vi 138. Det e lite skillnad. Men det går jättebra. vi behöver inte så stor utrymme nu. Utan något billigt som vi kan äta och sova i. Men det gick att ha fyra vuxna och tre barn på besök samtidigt också. Jag satt med sambons brors dotter på fyra år och spelade lite spel en stund. Det var mysigt, jag kännde efter lite. Men det känndes helt okej. Det e Max och Saga jag saknar... jag saknar dem så det svider i hjärtat. Men den lilla tjejen, var ju hon, inte Max och inte Saga. Utan en helt egen individ. Jag kan inte erkätta dem på nåt sätt. Men jag kan se ljuset som finns kvar här på jorden och de fina minnen jag har tillsammans med mina barn. Jag satt en stund med hennes lillasyster på 3 måndader och kramades en stund. Jag kännde att det var helt okej, jag kommer nog kunna skaffa barn en dag. För det skulle inte vara Max och Saga, utan en ny individ. Jag vill inte göra det idag, o inte snart heller. Nu vill jag minnas och ägna mig åt Max och Sagas minne. Sen kanske... någon gång i framtiden...
     Tycker du är en otroligt stark människa och att säga i dessa ord, att du först vill ägna dig åt att minnas dina barn fullt och rakt ut gör nog dig till världens bästa mor...
     Helt otroligt att du är sådan stark människa, att du kan umgås med andra barn, precis som du säger, dem är sina egna individer, dem ska inte berövas uppmärksamhet osv, att du ändå i din stora sorg kan skilja¨på allt sånt, helt otroligt alltså..
     Vet de ja skriver kan misstolkas ibland ber om ursäkt isåfall...
     Hoppas att du mår lite bättre idag och vad mysigt med att bjuda på middag,
     det är jagoch min man lite dåliga med, lovat bjuda svärfar med sambon, hehe, men aldrig blivit av :-/ likaså min Mans bror och hans fästmö och deras 2 barn..
     men allt blir så krångligt när man har så mycket att göra om dagarnaoch helt slut på helgerna, men ska försöka ta tummarna ur röven snart
     kram på dig
    E
  • Miraklet09

Hej emma vill bara landa in i tråden igen och önska en fortsatt trevlig vecka
     och en super skön helg, solen börjar skina framåt, något att se fram emot

Du är en otroligt fin människa ska du veta, även om ja inte känner dig..

en stor kram till dig

E
  • Miraklet09
    Baba Screetch skrev 2008-12-12 17:03:50 följande:
    Va skönt o höra att ni alla orkar vara där inne i rummet!En liten fundering jag haft är:OM Emmas sambo skulle strunta i o sitta där inne, och istället sitta iett annat rum, undrar om den där "dåren" till tyska skulle ge upp då, om det nu är han hon vill se, o se han o hans Emam lida...Tänk om hon skulle få ett psykbryt om han vägrade vara där...Jag förstår givetvis att han vill vara där o stötta sin Emma, men tanken har slagit mig ett par ggr vad som skulle hända med monstret om hon tillslut inte fick se HAN!Skickar massa styrkekramar till er alla!!!Och hoppas det där monstret ska trassla in sig i sina löjliga lögner och tillslut...Man kan inte ljuga hur länge osm helst
     du kan faktiskt ha en poäng där, rent psyskologiskt alltså..
     det skulle bevisa en hel del, eller så skulle hon bara fortsätta att le, fy tusan
     ja skulle inte klarat av att vara i samma rum...
     visar ingen respekt för vad emma känner, ingen ånger..

kram på dig emma
    E
  • Miraklet09

godjul på dig emma med sambo  och till lille max och saga där uppe ska ja tända
     ljus idag med... kram

E
Svar på tråden Mina två änglar