Mina två änglar
jag tänker ofta på dej och din familj, varje gång jag åker förbi arboga så känns det tungt i mitt hjärta och tårarna kommer fram.
Jag beundrar dej, din styrka att gå vidare....
Himlen har nu fått 2 bedårande änglar!
jag tänker ofta på dej och din familj, varje gång jag åker förbi arboga så känns det tungt i mitt hjärta och tårarna kommer fram.
Jag beundrar dej, din styrka att gå vidare....
Himlen har nu fått 2 bedårande änglar!
Jag finns här =) Hälsa sambon, tänker på er. Har nu tänt 2 ljus för Max och Saga
I dag var jag nere med min son och matade fåglar tänkte då genast på Max och Saga.
Jag ställer frågan som många andra VARFÖR?
Vet att du inte har svaret på det.
Som jag skrivit innan så beundrar jag dej!
Saga och Max kommer alltid finnas hos mej genom mina barn som är 1,5 och 3 år
Kram på dej gumman
I går kväll när jag stod ute på balkongen så fick jag en känsla, en känsla av Max och Saga som tittade på dej och skrattade, den kom från ingenstans och jag fick tårar i ögonen.
Vill bara säga till dej att dom vakar över dej Emma och skrattar.
Sitter här och har precis börjat läsa igenom din blogg och det första jag tänker är:
Vilken människa, så stark, omtänksam och bryr sej enormt mycket om hur andra mår.
Jag säger som jag sagt förut att du är en sådan person som jag vill vara.
Går nu genom en process om att jag och min man skall få tillbaka hans dotter (mamman har kidnappat henne)
Bara det är så påfrestande men det är ju inget jämnfört med det du och dina anhöriga är tvugna att gå i genom, ni finns i mina tankar.
Kram på dej gumman!
Satt precis och såg på inslaget, hur kan det egentligen vara negativt att vara glad eller i allafall så glad som det går?
Tänker på er och skall tända 2 ljus för Max och Saga i dag.
Hoppas att det går bra i rättegången, tänker på er varje dag
Vilken stark person du är Emma!
Först voltar du med bilen och sedan orkar och klarar du att åka till rättegången.
Tänker på er hoppas att det går bra i dag
Hoppas att det gick bra med allt i dag!
Emma, du behöver inte ha dåligt samvete för att du inte orkar att vara här inne jämt, vi som finns här inne tänker på er och stöttar er genom allt.
Tänker på dej och alla nära och kära som måste gå i genom detta!
Kram <3<3<3
Emma!
Som jag skrev tidigare så är det ingen som tar illa upp för att du inte är inne jämt, vi finns för dej och tänker på dej hela tiden!
Se nu till att orka detta med rättegången och ta hand om dej själv och din sambo, vi kommer inte försvinna =)
Kram på dej gumman!
tänker på er, lycka till i morgon KRAM
Man kan ju inte låta bli att tänka på Emma och hennes nära i denna högtid som är barnens.
Hoppas att ni trots allt får en riktigt god jul!!!
KRAMAR från Therese, Peter, Emma och Elias