• gmt

Mina två änglar

jag har burit dig med mig sedan du blev änglamamma - o jag gör det fortfarande

skickar dig styrkekramar

• gmt

Det är för mig helt obegripligt - det du har gått igenom!

Kan inte med min bästa vilja förstå! - Jag kan bara krama dig i tanken o be till att du - trots allt - kommer att finna ro i ditt liv!

• gmt

lilla emma - du o dina små änglabarn finns i så många människors tankar o hjärtan

du förtjänar att bli omhuldad av oss som skriver härinne - du har förlorat halva dig - men var trygg i tanken att OM du skulle vackla - så finns vi här - som en ring av kärlek

styrkekram till dig!

• gmt

Det är aldeles förfärdeligt att ni ska behöva genomgå denna tortyr som rättegången måste vara.

Det gör så ont i hjärtat att se o höra dig prata om dina små barn - tappra lilla mamma

men jag förstår att du måste - oxå att du vill - att det är så dina små kan få upprättelse - o du så småningom kan få frid

Jag kramar dig i tanken Emma - det tror jag många människor gör!

• gmt

Den varmaste kram jag äger ger jag till dig kära emma - du o dina småttingar är i mina tankar!

• gmt

Jag vill bara skicka dig en stor kram - tänker mycket på dig o din familj - fattar inte du klarar dig - men det glädjer mig ATT du gör det!

Du är ju dina små änglars representant i detta livet!

Kram i massor!

Svar på tråden Mina två änglar