Inlägg från: SingForLife |Visa alla inlägg
  • SingForLife

Mina två änglar

Emmas blogg finns på hennes sida här på Familjeliv

• SingForLife

mrs Daniels skrev 2008-12-26 17:07:40 följande:

Finns egentligen inte så mkt man kan säga mer än att jag förstår vad du går igenom, förlorade själv min son för 2 år sedan.  Han dog oxå helt oväntat och plötsligt. Det är såå orättvist att vi ska behöva förlora det käraste vi har när det finns så många människor som går på denna jord och överlever allt. Jag menar mördare, våltäksmän och även folk som är mkt sjuka och som har ont.....som inte skulle vilja något annat en att få somna in. Jag TROR på ett "liv" efter detta. Jag är inte kristen, men det finns något när man dör. Jag vet att du och jag Emma och alla andra som förlorat våra barn kommer att återförenas med dom en vacker dag. Du verkar vara en stark kvinna och du verkar ha en helt otrolig familj. Här är en liten text som har betytt mycket för mig. Vi hade sången på Emils urnsättning. Den säger allt om hur jag känner och som jag tror att alla vi änglamammor känner " Fly me up to where you are Beyond the distant star I wish upon tonight To see you smile If only for awhile to know you're there A breath away not far To where you are " Många kramar Hanna

Till att börja med vill jag säga att jag följer tråden/trådarna varje dag men jag tycker det är så otroligt svårt att tillföra något. Jag känner så otroligt starkt för dig, Emma, och för din familj och hoppas så att ni kan finna ett sätt att ta er igenom det här och kunna må bra en dag igen

ang To where you are- den sjöng jag på min bästa väns begravning i somras. Hon frontalkrockade med en lastbil och dog endast 27 år gammal

jag var på rättsmedicin och såg henne tre dagar efter att det hände, för att försöka förstå. Jag har nog inte gjort det ännu men ångrar inte för ett ögonblick att jag åkte dit. Min vän hade ett lugn i ansiktet, hon såg fridfull ut och jag kände att hon har det bra nu

Dock är saknaden så enormt jobbig och det gör att jag endast kan föreställa mig hur saknaden efter Max och Saga är *kramar om massor*
Svar på tråden Mina två änglar