Mina två änglar
Emma,
Här ifrån skickas också styrka och värme och ett stort lycka till. Kommer att tänka på er i morgon.
Kram
Emma,
Här ifrån skickas också styrka och värme och ett stort lycka till. Kommer att tänka på er i morgon.
Kram
Har följt rättegången även denna dag och jag önskar också starkt att det skall vara över snart och hon blir inlåst på lång, lång tid.
Ingen kommer att glömma år 2008, ej heller dina änglar eller Engla. De finns för alltid etsade i vårt minne.
Jag hoppas verkligen att ni kan ta det lite lungt under julen och vara tillsammans med de andra i er familj. Har ni någon idé för en "alternativ" jul? För att försöka skingra tankarna lite från rättegången (så gott det nu går)?
Massa styrkekramar till dig.
Emma,
Vill bara titta in och säga hej, hoppas ni kan få en trevlig helg.
Kram
Emma,
Det var länge sedan man såg dig här, tror att du kanske har det extra jobbigt nu inför julen och allt detta med rättegången. Mina tankar finns hos dig och de små änglarna hela tiden.
Hoppas som sagt ändå att du kan koppla av och vila upp dig ordentligt. Du är så stark och modig och jag önskar dig allt gott.
Kramar till er
Tänker på er idag med..
Kram
Var det ett nytt program? Går det i repris? Förstår också att hon ler, varje gång hon ler i tv så tycker jag att man riktigt ser hur hon "tittar" in i sina minnen och ser barnen framför sig, hur de busar runt och sprudlar av glädje..Det är dom minnena som gör henne så starkt tror jag.
Hej
Har följt din familj på vlt. Skönt ändå att de äntligen har fått säga sitt och att du får ha dom i rättsalen nu,
Som vanligt finns vi här för dig. Tänker på er och hoppas att julen blir bra så gott det går och att ni får rå om varandra riktigt mycket.
Kram
Emma,
Vill ändå försöka säga God Jul & Gott Nytt År till dig och din familj. Kanske känns det lite lättare nästa jul..Även om sorgen aldrig kan eller ska försvinna så kanske den blir lite lättare att bära så småningom.
Många kramar till er
Jag är också med i morgon kl.12.00. En fin tanke, tycker jag.
God Jul till alla i tråden!
Hoppas julafton gick bra för er..Tänker på er.
Styrkekramar från mig
Ja det kändes skönt att kunna göra något, önskar att man kunde göra så mycket mer för dig och din familj Emma.
Har tänkt på er så mycket i dagarna och hoppas att ni har klarat er bra genom julhelgen.
Max och Saga har säkert varit med er hela julhelgen. De har det säkert bra där de är och har fått fira julen med alla de andra änglarna. De ser er säkert hela tiden och gör allt för att visa er att de ändå har de bra.
Kram
Härligt att se dig här Emma!
Förstår, eller försöker förstå din känsla vid graven, vi som aldrig har varit med om detta kan ju aldrig helt sätta oss in i hur du känner. Måste vara oerhört svårt varenda gång att gå därifrån.
Hoppas att nästa jul går lite lättare för dig.
Kram