Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan

Mina två änglar

Faster: nej, är det ute på nätet? Var han med henne i rätten? Det vore väl underbart.

• Lingonflickan

Jag såg alla inslagen där nu och bilden ser inte så posiitiv ut, verkar som att risken finns för annan dom. Jag bara gråter nu. Men positivt är ju minnesexpertens nya utlåtande. Att rätten kan fästa större hänseende till Emmas minne. Jag tycker det borde räcka. Hon var ju där och hon vet ju.

Emma: Förstår om du har mycket inför morgondagen och att du mår dåligt idag. Titta bara inte på henne och tänk på dina älskade barn så klarar du det. Vi finns här och står bakom dig till 100%

• Lingonflickan

Milky: Var du där idag? Hur verkade Emma? Usch, det måste ju varit en jättejobbig dag för henne. Jag blir lite orolig för henne. Bra att hon har en så fantstisk familj och sin sambo.

• Lingonflickan

Tina83 skrev 2008-12-05 10:05:11 följande:

känner mig som världes sämsta nu...jag har varit gnällig hela morgonen för att mina äldsta som vaknade 04.15 och inte kunde somna om. gick in till mig 5 ggr innan jag valde att gå upp halv 6. men varför gnälla?... när man kommer in här inser man hur löjlig man är. att man aldrig lär sig uppskatta det man har! *piskar mig själv*många kramar till Emma
    Då är vi två. Varit vaken stora delar av natten så tålamodet var inte vad det borde varit idag innan dagis. Nu skäms jag så fruktansvärt.

Har tänt massor av lus i alla former här idag. + en lykta utanför huset. Vill manifestera mitt stöd för Emma och hennes familj.
  • Lingonflickan

Från Expressen:
    " Det mörka håret hänger glanslöst i lugg och två långa gardiner längs ansiktet.
    Just den frisyren beskrev Max och Sagas mamma Emma Jangestig för polisen den 22 april när hon förhördes på Västerås lasarett. Då hade hon aldrig träffat Christine Schürrer eller sett henne på bild."
    www.expressen.se/kronikorer/brittasvensson/1.1392796/britta-svensson-schurrers-forsvar-ar-svagare-an-jag-vantat-mig

• Lingonflickan

Jag har inte hört larmsamtalet men om emma hörde det och sambon också så var det där. De känner ju Max röst.
    Sitter här mest hela tiden för jag kan inte jobba, får inget gjort. Tänker bara på Emma i rätten och på Max och Saga, underbara barn. Gråter emellanåt och skakar inombords. Hur kan man bli så påverkad? Är det bara jag?

Svar på tråden Mina två änglar