Inlägg från: AngelicaF |Visa alla inlägg
  • AngelicaF

Mina två änglar

UngMorsa skrev 2008-10-30 21:19:38 följande:
    Ja, helt klart!Det finns ingen som helst tvekan om vad hon känner och ur innerligt hon älskar sina barn!
    Absolut inte.
  • AngelicaF
    emmy840508 skrev 2008-10-30 21:35:42 följande:
    Det stämmer. De har lämnat in en överklagan nu. Men de vill framför allt dett det ska tas om i tingsrätten. Det betyder att vi KAN ha två rättegångar framför oss. Men ingenting är säkert, inget e klart, utan det e bara att vänta.... Men jag vet ju att hon var där, jag vet att hon slog mig. Jag vet att det var hon som dödade mina barn. men nu e det inte upp till mig. Utan upp till rättsväsendet....
    Så allt om måste tas om från början?

Fy f*n.. tänker på er.. jag som led/ lider med er när jag stod utanför tingshuset..
  • AngelicaF

Jag ska också tända ljus i helgen. Även fast jag varenda kväll hat två ljus tända, för Saga och Max.

• AngelicaF
    xxmeyaxx skrev 2008-11-05 21:52:40 följande:
    Jag förstår verkligen varför "Empty Room" valdes. Det är verkligen en jättefin låt och den får en att verkligen tänka efter. Personligen gillar jag även denna:
    ">

" target="_blank">

Åh jag gråter. Vilken fin låt. Lyssnar på den nu.
  • AngelicaF
    Tibertius skrev 2008-11-05 23:10:03 följande:
    Natti natti alla här inne..
    Natti sov gott
  • AngelicaF
    Lingonflickan skrev 2008-11-13 22:03:57 följande:
    Emma: Sitter här med värkande hjärta och sprutande tårar när jag ser dig berätta om det där med barnen, alltihop. Att Max rörde sig genom hallen, att de hyperventilerade, att de var så nära... Tänk om Saga hunnit opereras och klarat sig... Jag vill inte!!! det får inte vara sant! Snälla, kan ingen väcka oss alla ufrån denna outhärdliga mardröm.
    Känner detsamma. Fan, vilka mardröm. Om än denna mardröm kunde upphöra för oss alla!
  • AngelicaF

Emma tänker på er varje dag! Max och Saga finns alltid i mina tankar. Du och T också. Hälsa honom så gott. Ta han om er. Kram Angelica.

• AngelicaF

Emma, jag tänker på dig och T ! Det brinner 2 ljus här idag, två ljus som är hjärtformade. Ett för Saga och ett för Max. Ta hand om er och hälsa så gott.

• AngelicaF
    Baba Screetch skrev 2008-11-24 22:25:19 följande:
    Vill bara kpoiera in min text jag skrev till din syster, för även du måste ju få läsa om min lilla tanke jag fick JAg skulle vilja flika in vad gäller "årets kvinna"JAG tycker vi ska nominera er allihopa till årets familj för ni förtjänar det allesammans, tänk om det hade funnits nå´t sånt.Emma som årets kvinna, och alla ni tillsammans som årets familj.All den kärlek och det ljus i det mörkaste mörker som ni sprider är så ofattbart underbart!Jag tror ni fått sååå många människor att verkligen stanna till i vardagen och tänka efter en extra gång!Jag tycker ni alla förtjänar det!För mig kommer ni för alltid att vara årets familj!  Många kramar till er alla!
    Bättre idé kunde ingen komma med ! Var nominerar man?
  • AngelicaF
    emmy840508 skrev 2008-11-24 23:13:32 följande:
    God natt och tack alla ni som finns här inne och följer mig genom allt. Jag e så imponerad över att ni orkar och vill. Det värmer i hjärtat var dag jag går in här. Lite som medicin mot allt som gör ont.
    Vi är alla imponerade över hur DU orkar. Emma, du är den starkaste person vi vet !

Förresten, tack för trevlig samtal på msn

Ta hand om er och hälsa f.d granne T och hans familj !

• AngelicaF
    Lisa1980 skrev 2008-12-04 20:54:56 följande:
    Om det finns någon rättvisa alls i världen så kan de omöjligt släppa denna människa fri.Emma, när du sitter där i salen med din familj mittemot denna fruktansvärda inte ens värdig att kallas människa. Känn då att du har 1000 tals människor och deras styrka hos dig. För hade vi kunnat och fått så hade vi alla suttit där med dig.All styrka till till dig & er................. Kram //Lisa"If tears could build a pathway and memories a lane.....we´ll walk the road to heaven and bring them back again...."
    Mer än 1000 personer. Hela Sverige finns vid hennes sida.
  • AngelicaF
    bedasplace skrev 2008-12-06 19:56:29 följande:
    Det här är du Emma för mej,den Emma jag lärt känna här:En kvinna på jorden finns för oss här-ofattbar sorg på sina axlar hon bär.Men kvinnan är stark, hon är modig och klok-hennes styrka borde bli till alla en bok.Ty hon ger av sig själv som den mänska hon är-vi lyssnar och tar till oss allt hon oss lär.Emma heter kvinnan och hon är en förebild-så god, så snäll, så kärleksfullt mild.Hon är solen för många, det är en gåva hon har-hon är den som sist på jorden ska bli kvar.För hon är Livet, hon är ljuset, hon är den hon är-så stark, så god, trots den börda hon bär.
    Gud vilken fin dikt.. :) Passar så bra på den starkaste underbaraste kvinnan i världen .
  • AngelicaF

TrissiPrinsessor skrev 2008-12-16 20:03:51 följande:

Hittade denna bild tycker den e så fin så jag ville dela med mig!!
    Spar bilden och lägg den i din galleria så vi kan se :)
  • AngelicaF

emmy840508 skrev 2008-12-16 23:53:18 följande:

Idag har vi vart ute och julhandlat. Morgonen började med att vi sov länge, vi låg i sängen till klockan var 10.30. I vanliga fall så brukar sambon gå upp runt 9-10 på morgonen. Jag brukar lite skämtsamt säga åt honom att ligga kvar i sängen tills jag vaknat, för jag vaknar till så foirt han reser sig ur sängen och kan inte somna om. Men idag sov vi båda gott. Vi gick upp o hadde en mysig morgon, åt frukost, kollade tv och e-mail. När vi gjort oss iordning så åkte vi ned till kyrkogården för att sammla ihop och ta hem många småsaker som folk lämnat vid graven. Nu när det ligger så mycket snö på backen så syns de inte. Jag har tagit hem dem och ska torka och tvätta dem. Sen kommer jag ställa tillbaka några av dem. Det kändes inte bra alls att ta bort saker Max o Saga har fått av alla snälla människor, men jag vet att jag måste ansvara för att det ser fint ut där, för de andra anhöriga som tar hand om gravarna i närheten.Efter att vi vart vid graven så åkte vi till grannstaden och handlade våra första julklappar, det var faktiskt ganska mysigt att komma ut och göra något "normalt". Jag har inte julpyntat alls hemma i år. men att komma ut bland julsaker osv gick ganska bra. Men det var skönt att komma hem igen och inte bli påmind om julen mer.En av mina bästa vänner från göteborg är o hälsar på nu under några dagar, så hon har vart uppe en stund på kvällen. Vi pratade mycket om händelsen, rättegången osv, men vi pratade även om tiden innan allt hände, det var jätteroligt att träffa henne igen. Vi ses inte så ofta pga avståndet numera.
    Tänker på dig och T. Det vet du. Hälsa honom så gott och ha en bra jul. Ska nog ta en sväng förbi grannhusen på stationsvägen.
  • AngelicaF

kalmar brud skrev 2008-12-17 22:18:10 följande:

N¨gon som vet om efterlyst går i repris???
    Kl 02.00 söndag är reprisen.

www.tv.nu/sondag
  • AngelicaF
    MammaAmy skrev 2008-12-18 23:54:54 följande:
    hej...vet någon när man kan se reprisen eller avsnittet från efterlyst igen??missade det, vill så gärna se jag med!p.s..Vila i Fred små Änglar, håll varandra hårt!
    kl 2 söndag natt.
  • AngelicaF
    MammaAmy skrev 2008-12-19 00:05:45 följande:
    TUSEN TUSEN TACK....det var jättesnällt!Det är lugnt
Svar på tråden Mina två änglar