Mina två änglar
Tänder ett ljus för Max o Saga. Tänker på er.....
Tänder ett ljus för Max o Saga. Tänker på er.....
Hej Emma!
Kikar in o kollar runt lite, brukar läsa varje dag här i din tråd. Tänker på er alltid o tänder även jag vars ett ljus för dina änglar. Påminns hela tiden om Max o Saga då jag tittar på mina egna små busfrön ( Melvin 2004 o Amelia 2006).
Många stora kramar Sandra
Hej Emma!
Kikade in på barnens minnes sidor o såg att du lagt in bilder på deras rum, tårarna bara rinner ner för mina kinder o jag beundrar ditt mod.
Min flicka är också helt tokig i rosa o pojken är helt frälst i spindelmannen
Du är en av de starkaste personerna jag mött än om jag inte har träffat dig i verkligheten. Tänker på er varje dag..... Kram Sandra
Hej Emma!
Kikar in o önskar dig o dina små änglar en fortsatt trevlig helg. Har bakat julgodis med mina små busungar i dag o tänkt mycket på dina............ kramar
Hej Emma!
Tänker på er mycket, särskilt nu när julen börjar närma sig. Läste artikeln om dig i aftonbladet o blir sååå rörd. Tittar på mina egna små knattar o ser deras förväntningar inför tomte o julklappar. Vill bara kunna hålla om dig o säga att allt kommer o bli bra igen. Lider med er nu när rättegången snart drar igång o ni ska behöva gå i genom allt detta hemska en gång till.
Känns på något sätt som jag har fått lära känna dina barn nu under resans gång o är så tacksam för att du vill dela med dig av dina små underbara änglar till alla oss som vill finnas vid er sida o stötta. Tittar på de fina bilderna av Max o Saga o tårarna börjar trilla varje gång.
Återigen, tänker på er Emma o vill ge er alla en stor kram/ Sandra
Tavlan är jätte vacker........
Tänker på er i dag Emma.... Kram
Många kramar till dig Emma, såg dig på nyheterna o ryser när du sa att du hörde Max i bakgrunden. Bara kom i håg att du är sååå stark o vi här i tråden finns med dig hela vägen/ Sandra
Tänker på er hela tiden Emma........ Kram
Ser att du är inloggad o vill bara berätta hur otroligt stark jag tycker att du är... Såg dig på tv igår. Du är en av mina förebilder nu, vill kunna vara lika stark o positiv som du ![]()
Hej Emma!
Låter som ni hade en bra dag tillsammans
Tänker på dig o dina änglar varje dag.... kram
Tänker på er Emma..... kram