Inlägg från: Fru Brastad |Visa alla inlägg
  • Fru Brastad

Mina två änglar

Kram till er och ta nu en riktig mysare i soffan!
    Kram

emmy840508 skrev 2008-10-10 20:02:10 följande:
    Jag e bara på sidan 85.... jag har 5 sidor kvar nu, jag vill läsa jag e så glad att denna tråd lever fortfarande. Men sambon och jag ska försöka få oss lite fredagsmys. Han sitter o väntar o väntar.... Så nu måste jag logga ut och ge honom mer uppmärksamhet än datorn. Men jag sitter här imorgon förmiddag igen. o jag svarar på så många jag hinner för det ger mig sån enorm styrka att läsa och svara och berätta om oss.Tack allihoppa och jag hoppas ni med får en mysig fredagskväll..
  • Fru Brastad

Tråkigt men vi har ju alla samma tanke: att Emma är en fantastisk och enastående person som delar med sig av sin sorg och sin vardag med oss.
    Tack Emma för att du är den du är! Inget tvivel om att Max och saga har den bästa mamman som finns!

mee2 skrev 2008-10-16 11:14:56 följande:
    Fru Brastad skrev 2008-10-16 11:13:43 följande:
    ok....jag hann aldrig läsa va du skrev.......stod att mitt inlägg va ot men det va det ju inte, ja skrev ju det ja skrev nnan och lite om domen. det va allt.......
  • Fru Brastad

Det kan ju inte kännas bra när det rycks upp gång efter gång men vilken härlig tjej max kompis verkar vara. Du ser säkert mycket minnen i henne med?!*kramar om*

emmy840508 skrev 2008-10-16 19:33:32 följande:
    Nu har jag haft grannens dotter här inne en stund. Vi tittade på bolibompa och pratade lite. Hon var en av Max bästa kompisar. Vi pratade lite om Max o Saga, tittade på lite bilder o sen pratade om hennes liv, hon går i skolan o har TRE killar. Jag önskar så att jag hunnit få ha sådana samtal med mina barn....
  • Fru Brastad

Tårarna rinner...så fint,max kan hälsa på sina gosedjur*ler*
    Så fint av dig att ge henne krokodilen,emma.

emmy840508 skrev 2008-10-16 22:12:05 följande:
    Förra vecken var vi i magazinet där vi har alla våra saker. Jag rensade i barnens gosedjur. Jag fick fram Max stora krokodil som han älskade. Han hadde ofta med den till dagis och hadde när han vilade. Vi var ofta dåliga på att ta med den hem och då kom en av Max bästa kompisar på dagis ifatt oss och sa att vi glömt krokodilen. Hon var så klok o duktig och höll alltid reda på Max. Jag träffade hennes mamma häromdagen och frågade om det skulle vara någon ide att ge henne krokodilen. Hon har tagit det hemkt hårt att Max inte finns längre. Mamman tyckte det var en bra ide.Jag träffade dom på ett köpcentrum för yterligare någon dag sen och blyga lilla tjejen kom fram till mig och sa "jag vill ha den där, jag vill ha Max krokodil"Jag har tyvärr inte lätt för att släppa fram mina känslor bara sådär. Men när hon trottsade sig blyghet för Max skull så kom tårarna. Jag försökta dölja det så gott jag kunnde för att inte skrämma henne o sen satte jag mig ner och tackade henne för att hon ville ta hand om krokodilen åt Max. Hennes mamma berättade att hon ställer upp leksaker och gosedjur i sitt fönster vaje kväll ifall max skulle vilja komma o se dom.
  • Fru Brastad

oj så fin

TrissiPrinsessor skrev 2008-10-24 14:59:31 följande:
        Tyckte denna bilden va så fin!
  • Fru Brastad

ÅÅ så fin den är! Från och med nu kommer jag förknippa den med dina små fina barn när jag hör den. jag förstår inte att du orkar,du är så otroligt stark,en riktig förebild

emmy840508 skrev 2008-11-05 19:58:47 följande:

">

" target="_blank">

Låten vi hadde på barnens begravning....
  • Fru Brastad

den är verkligen så fin och jag kan förstå hur du tänker...*kram till dig*

emmy840508 skrev 2008-11-05 21:41:24 följande:
    Sitting here alone with my memories Staring at a picture of you and me They say I look fine but if walls could talk They?d tell you all about how much I break apart I think we were right but we did it wrong Every since you left me I just can?t go on No I can?t even read the news today ?Cause everything reminds me of yesterday Empty room Empty heart Since you?ve been gone I must move on Empty room I never realised it could make me cry To hear the children laugh and play outside A walk in the park shouldn?t be that bad But everything without you seems to make me sad I thought we were good we were meant to be The way it turned out is still a mystery No I can?t even read the news today Reminds me of yesterday Empty room Empty heart Since you?ve been gone I must move on Empty space Lonely days My life goes on Just like the moon And to sail across the sky alone Forever trying to find its home I can?t believe I have to say I don?t know where you are today Empty room Empty heart Since you?ve been gone I must move on Empty space Lonely days My life goes on Just like the moon Empty room Empty room
  • Fru Brastad

Hej Emma! Läste att dagen har varit tung,inget roligt att läsa att du inte mår bra Hoppas att det kan kännas bättre med tiden.
    Jättefina bilder på dig i ditt foto galleri,du har verkligen karisma.
    Kram på dig//Anna

Svar på tråden Mina två änglar