Inlägg från: lyckligmamma |Visa alla inlägg
  • lyckligmamma

Mina två änglar

faster skrev 2008-12-05 13:33:35 följande:

www.expressen.se/kronikorer/brittasvensson/1....finns ju iaf lite hopp då man läser detta....hörde larmsamtalet efter mkt övervägande......vilken panik kunde inte höra några ord....men detta är tillräckligt..stackars stackars sambo o komma hem till detta.man hör paniken o allt o ändå slipper vi se det han såg stackarn.
    hon kanske börjar fatta nu vad i helvete hon har gjort
  • lyckligmamma

ska egentligen inte diskutera rättegången osv, men jag tror ändå att barnen råkade komma emellan, att det inte var just planerad. men jag vet inte, så jag säger inget. låter så sjukt om man planerar att döda 2 barn

• lyckligmamma

hörde nyss sos samtalet.... Den där kvinnan kommer att bli ihjälslagen av nån på fängelset,v hoppas jag. Förtjänar inte att leva

• lyckligmamma

malinagirl skrev 2008-12-05 16:39:54 följande:

Detta är vedervärdigt hela historien, det går aldrig att förstå detta helt och fullt. Hon är mycket sjuk tyskan märkligt att det gått så många förbi bara...
    de som är riktigt sjuka brukar också vara duktig på att manupulera samhället och andra.det var väl så hon manupulerade folk att hon var frisk efter självmordsförsöket
  • lyckligmamma

hon är väl så j-vla sjuk att hon ser allt som emmas fel, och banren, de tog det livet hon vile ha med mannen. sjuka äckliga människa

• lyckligmamma

lilla kråkan skrev 2008-12-05 16:48:09 följande:

Vert kan man lysna på larmsamtalet?
    exppressen.se och sen bläddrar du ner i tvsändningen, står om soslarmet...
  • lyckligmamma
    Tvåbarnsmamma79 skrev 2008-12-05 16:51:19 följande:
    lyckligmamma:Kan bara hålla med dig.Sjuk & äcklig var rätta orden för "det"!
    ja, människa var fel ord.... SJuka DET
Svar på tråden Mina två änglar