Inlägg från: solfrost |Visa alla inlägg
  • solfrost

Mina två änglar

Håller tummarna för att rättvisa skippas, även om det inte finns någon rättvisa i detta fall.
    Jag kan inte se den iallafall,,,
    *Kramar om*

små barn små bekymmer...stora barn större bekymmer...
  • solfrost

En dikt från min dotter:

Om du förlorar mig
    så glömmer jag aldrig dig.

Om du gungar
    gungar jag med dig.

Om du gråter
    så gråter jag också.

Om du skrattar
    så skrattar jag också.

Om du älskar mig
    så älskar jag alltid dig.

• solfrost
    Otroliga starka du!
    Jag tycker att du hanterar situationen med bravur! jag hade aldrig kunnat vara så förstående som du är, du är unik och om fler vore som du skulle världen se annorlunda ut!

Tänker på er!
  • solfrost
    Lycka till imorgon!
    När ska detta vara "över"?
  • solfrost

Det program ni talar om, kallafakta såg jag på igår på datorn, men jag såg inte att Emma satt vid datorn? Finns det fler program? kan någon länka isåfall?
    Tack

• solfrost

Hej Emma!
    Har följt er på expressen, fruktansvärt att ni behöver gå igenom detta en gång till ..och det måste vara svårt för din sambo att komma i håg alla "strö" kontakter.
    När är det beräknat att vara klart?

• solfrost
    emmy840508 skrev 2008-12-09 20:59:20 följande:
    Jag får inte säga för mycket om rättegången. Men ställ gärna frågorna så väljer jag att svara på det jag kan. Jag det var en jobbig dag för Nicklas o min sambo (han vill inte att jag skriver han namn så mycket, så han får heta "sambon") Jag gav spindelmannen till den av de som vittnade. Han fick vara med dem och ge dem styrka. Jag fingrar lite på pärlplattan under förhandlingen när han sitter hos mig, det var en bra sysselsättning, o så går tankarna till alla er som sitter där hemma o stöttar mig.
    Jag har en fundering...söker "...den" ögonkontakt med någon av er eller är ....helt avskärmad och beter sig allmänt egendomligt åt emellanåt?
    Verkar ....så oberörd som det ser ut i pressen? ingen ånger eller nått?....

Jag förstår nog inte riktigt var min fråga kom från....men den kommer och går i huvudet,,,kan inte förstå hur ....tänker?
  • solfrost
    Lycka till idag!
    Styrke kramar!
  • solfrost
    Oj vad du råkar ut för! Tur att du har ängla vakt...
    Håller tummarna imorgon med...
    Ta väl hand om er ikväll!
  • solfrost
    emmy840508 skrev 2008-12-13 16:51:47 följande:
    vet, inte om jag svarat på detta förut kanske, men isf gör jag det igen!Jag vet inte om hon söker ögonkontakt med någtot av oss, vi tittar inte på henne. Varken jag el min sambo, hon sitter mitt emot oss, men jag vrider min stol så jag sitter med domarna osv framför mig. Då kan jag kncentera blicken dit och jag är inte det minsta frestad att se åt hennes håll. Åhörarna som sitter och ser henne säger att hon bara kollat mot oss ett fåtal gånger....
    Det låter sunt,, spar er själva.
    Ta och krya på dig och vila ordentligt i helgen!
    Dina änglar verkar vara med dig var du än befinner digGlad.
    kram
  • solfrost
    styrke kramar från oss !

Idag var vi vid fågeldammen och rätt som det var så dök det upp två vita svanar, de simmade mot oss.
    Min namne med din ena matade dem med saffransbullar.
    Rätt som det var så kom hon på att det brukar ju bara vara ankor här mamma?!
    Tänk om det är Max och Saga...vilken tur att jag matade dem då så de också fick saffransbullar!"

Som du förstår så pratas det en hel del om dina änglar här, många funderingarGlad

Ville bara dela med mig lite.
  • solfrost

Håller mina tankar hos er idag!

• solfrost

Hej!
    Hoppas att den kvinnan erkänner imorgon, så att ni får en lugn jul.
    Det är väl förmycket att hoppas på.'
    Nu ska jag vara ledig med mina barn och allt jag gör med dem ska jag göra med den glädje som jag känner för att ha dem hos mig.Jag ska inte tänka att det kommer en dag imorgon utan ta vara på dagarna och njuta av alla leksaker som jag snubblar över och inte gnälla över att min tös sprider ut sig i hela husetGenerad
    Jag känner mig så lyckligt lottad som har mina små hos mig.

Efter detta året så ska jag försöka tänka på detta varje gång det känns jobbigt i vardagen, man borde alltid tänka så, men man blir hemma blind.
    Först Max och Saga sedan Engla helt ofattbart hur man kan ge sig på barn?! Blir så arg och frustrerad . ursäkta att jag lät det komma ut här.

Ska tänka på er imorgon och alla andra dagar med för den delen, erat "fall" har etsat sig fast och berört så djupt...jag kan inte beskriva...kram på dig iallafall

• solfrost
    Skickar mina tankar till dig och hoppas att du får trevliga helger trots omständigheterna och saknaden!
    Varma kramar!
Svar på tråden Mina två änglar