Mina två änglar
Håller tummarna för att rättvisa skippas, även om det inte finns någon rättvisa i detta fall.Jag kan inte se den iallafall,,,
*Kramar om*
En dikt från min dotter:
Om du förlorar mig
så glömmer jag aldrig dig.
Om du gungar
gungar jag med dig.
Om du gråter
så gråter jag också.
Om du skrattar
så skrattar jag också.
Om du älskar mig
så älskar jag alltid dig.
Det program ni talar om, kallafakta såg jag på igår på datorn, men jag såg inte att Emma satt vid datorn? Finns det fler program? kan någon länka isåfall?
Tack
Hej Emma!
Har följt er på expressen, fruktansvärt att ni behöver gå igenom detta en gång till ..och det måste vara svårt för din sambo att komma i håg alla "strö" kontakter.
När är det beräknat att vara klart?
.
Håller mina tankar hos er idag!
Hej!
Hoppas att den kvinnan erkänner imorgon, så att ni får en lugn jul.
Det är väl förmycket att hoppas på.'
Nu ska jag vara ledig med mina barn och allt jag gör med dem ska jag göra med den glädje som jag känner för att ha dem hos mig.Jag ska inte tänka att det kommer en dag imorgon utan ta vara på dagarna och njuta av alla leksaker som jag snubblar över och inte gnälla över att min tös sprider ut sig i hela huset
Jag känner mig så lyckligt lottad som har mina små hos mig.
Efter detta året så ska jag försöka tänka på detta varje gång det känns jobbigt i vardagen, man borde alltid tänka så, men man blir hemma blind.
Först Max och Saga sedan Engla helt ofattbart hur man kan ge sig på barn?! Blir så arg och frustrerad . ursäkta att jag lät det komma ut här.
Ska tänka på er imorgon och alla andra dagar med för den delen, erat "fall" har etsat sig fast och berört så djupt...jag kan inte beskriva...kram på dig iallafall