-
-
tror också på änglar och jag tror att när denna onda kvinna var i eran hall så stog två ljusa änglar bakom dina barn och höll för deras ögon viskade vackra ord i deras öron. De höll också om dem när de hemska och ofattbara hände och tog dera smärta och tog dem sen i fammnen och förde dem till andra sidan där de nu leker och inte minns något av denna händelse.
Alla ler på andra sidan och jag tror att de ler åt dej lilla starka mamma. -
tack...fick en syn att de nog var precis som jag skrev.SuperMegaNova skrev 2008-10-25 13:43:06 följande:så vackert skrivet.precis så tror jag också att det är.än en gång, så himla vackert skrivet... -
jag tror det tar ett tag innan man kan gråta på riktigt...din kropp och hjärna kankse fortfarande tror de är levande i levande livet. Men ditt hjärta känner att de bara är där och därför gråter du i hjärtat än så länge.
-
jag tänkte fråga nått jag undrade över. Fick du se barnen innan de begravdes eller se kort eller något?
Måste kännas overkligt annars att de är borta. Så fruktansvärt.
Overkligt är de ju endå men utan att ha sett dem efteråt... -
Tack emma för svaret.
Det lät så fint att de låg brevid varandra när du fick komma in och se dem och jag förstår att du ångrar att du inte tog på dem en sista gång men som någon annan sa här så behöver du bara blunda för att känna deras mjuka kinder eller hålla i deras varma levande händer. Det är inget någon kan ta i från dej!
Kram och ha en lugn skön kvall
/H -
grattis saga på din namnsdag!!!
-
kan man se detta program på internet..missade det
-
Tack men de var dina barn som gjorde den vacker!!emmy840508 skrev 2008-10-30 20:45:35 följande:Det e helt okej, den var så himmla fin!
-
ååå va fin!!mojsegojs skrev 2008-11-01 15:05:09 följande:
igen med länken