Inlägg från: JohannaMatt |Visa alla inlägg
  • JohannaMatt

Mina två änglar

Såg också det när de pratade om Emmas vänsterhänthet, men som jag fattade det så var det han neurologen som sa det och sen är det minnesexperten som är mer kritisk till att hon kan minnas, o det är tydligen minnesexperten som är hovrättens valde expert....så har jag fattat det iallafall. Och ang bandupptagningarna så är det sånt som inte tas om, alltså mindre vittnesmål som de spelar upp istället för att dra de människorna till rätten igen...tror jag. Emma får rätta mig om jag har fel

Sjömannen ber inte om medvind, han lär sig segla
  • JohannaMatt

De hade väl båda där i torsdags, tror jag det var o det var väl då de typ började bråka...

Kommer följa er imorgon också.  Emma..kör nu försiktigt. Och se till att vila upp er ordentligt. Tänker så på era små änglar varje med med mina små. Min pojk påminner lite om din (tror jag, har ju bara sett bilder) så det ser jag som en fin påminnelse att din sons skönhet lever vidare i min.

Kramar

Ljusen brinner för två av himlens vackraste änglar
  • JohannaMatt
    Växjömamma1976 skrev 2008-12-14 21:16:00 följande:
    tänk på vad ni skriver här inne snälla ni, inget illa menat men allt som drar tillbaka Emma till minnena på den där dagen, undvik sånt prat!! Tänker på dej Emma, du och din familj finns alltid i mina tankar!
    Emma lever med detta varje dag o om du läser tillbaka i tråden så ser du att vi har pratat mycket både om fina minnen innan denna dag och om själva dagen och om tiden efter,Emma vill att vi hellre ska få fakta från henne, fina minnena från barnen osv istället för att gå o undra, eller att få fel info genom media.
  • JohannaMatt

Emma, all min styrka till er idag. Många kramar// Johanna

• JohannaMatt
    faster skrev 2008-12-15 11:17:09 följande:
    Tack för ditt svar..Då förstår jag ert agerande men jag fattar mej ej på varför ni fått inlägg borttagna då Ts säger att det är ok...men men...Lingonflickan skrev 2008-12-15 09:06:06 följande:
    För att man måste följa det ämne som står i trådstarten, annars blir det OT, alltså off topic och då blir det borttaget av någon moderator. Därför finns den nya tråden och där är det ju ok att skriva om rättegången.
  • JohannaMatt

Ja, Emma. Såg dig o Roland på webb tv. Va långt ditt hår blivit! Det är så skönt att se er o den värme ni utstrålar.Du är så fin.  Kan tänka mig att det är väldigt tufft för er. Nervöst i all anspänning  att försöka förmedla allt man vet och allt man vet att man vet, om du förstår mig. Många kramar o tankar till dig.

• JohannaMatt

Känner som MiS - man vill ju bara göra något. Helst vrida tiden tillbaka.

• JohannaMatt

Ja, den fina dikten;

if tears can build a stairway and memories a lane id walk right up to heaven and bring you home again.

Precis så känns det.

• JohannaMatt

Hej  Emma

som vanligt är tankarna med er. Vissa dagar har man inga ord, men vill ändå visa att jag tänker på er alla. Kram

• JohannaMatt

Ja, alltså så har jag också fattat det. Att det inte var inramat utan satt i spegeln. Efter händelsen var det iturivet...

Svar på tråden Mina två änglar