Mina två änglar
Tänker extra mycket på dig idag Emma (och din familj)....det kan inte bli annat än samma dom som tidigare allt annat är helt otänkbart...
Tänker extra mycket på dig idag Emma (och din familj)....det kan inte bli annat än samma dom som tidigare allt annat är helt otänkbart...
Har följt rättegången hela dagen.....hur har det gått för dig idag Emma? Hur mår du?
Tittar in som vanligt och ger dig en kram.
Har följt rättegången direkt på nätet båda dagarna...tycker precis som alla andra här inne.
Beundrar dig och ditt mod oerhört. Kan inte ens skriva här vad jag tycker ska hända med den "där", som jag inte ens vill nämna vid namn, hon e inte ens värd det.
Bra att du får vila dig några dagar innan rättegången fortsätter.
Många kramar till dig och din underbara familj.
Kram till dig Emma och din familj. Hoppas du kan hämta mycket ny kraft innan det är dax för rättegång igen....på tisdag va det väl?...
Har följt rättegången hela dagen......varför kan hon inte bara erkänna att de va hon????...............
Många kramar till både dig och din sambo....måste ha varit ytterliggare en väldigt jobbig dag.
Var följer ni rättegången?
Det har jag också gjort dom andra dagarna men idag hittar jag inget om 4:e dagen....
Krama henne från oss här på fl Ida.
Hoppas hon hinner hämta lite nya krafter tills imorgon, det blir ju inte mycket vila....
Tänker på dig och dina underbara familj dagligen och följer rättegången via nätet.....
Sänder Er massor av kramar.
Lyssnade också på din sambos låtar, han e ju jättebra
Min man spelar och sjunger också.
Tänker på er och hoppas att du/ni kunnat vila och samla lite nya krafter till den kommande veckan.
Sänder en kram även denna dag och undrar hur du mår idag?