Inlägg från: Ellan 76 |Visa alla inlägg
  • Ellan 76

Mina två änglar

Faster: Vad tråkigt att läsa dina rader! Hoppas du snart kommer tillbaka.
  • Ellan 76

Då får vi titta på dig Emma den söndagen. Skönt att du kan skriva av dig här inne och få stöd även om vi här inne inte kan göra något för att ta bort all den smärta som tyskan orsakat. Önskar dig och sambon en mysig helg! Många varma kramar Elin.

• Ellan 76

Tänker på er Emma. Hoppas du och sambon haft en mysig helg. Många kramar tiller.

• Ellan 76
    Emma: En fråga som jag kom att tänka på nu när någon annan frågade om hon kunde kontakta er. Kan hon läsa svenska? Och skriva svenska? För hon hade väl tolk i rätten?
    Jag hoppas verkligen att hon aldrig kontaktar er igen. Tänker på er!
  • Ellan 76

Okej då hänger jag med. Jag tänkte mest på om hon sedan får tillgång till internet och kan läsa vad som skrivs här tex eller i barnens pappas blogg.

• Ellan 76

Tänker på er extra nu inför rättegången! Många varma kramar.

• Ellan 76

Som så många andra skrivit så finns du Emma, och familjen i tankarna extra mycket idag! Många varma kramar Elin.

• Ellan 76

Emma, tankarna har funnits med er hela dagen! Såg dig på nyheterna nu ikväll, så fin du är:) Men det gjorde så ont i hjärtat när du sa att du hade hört Max röst i bakgrunden.
    Många varma kramar till er!

• Ellan 76

Såg nyheterna nu för en stund sedan och som alla andra så undrar jag ju hur denna tyska tänker?! Blir så ledsen för din skull Emma! Men du är så stark som orkar gå igenom detta igen. Dina fina änglar är så stolta över sin mamma. Många varma kramar Elin.

• Ellan 76

Tänker på er extra mycket imorgon Emma! Många varma kramar Elin.

• Ellan 76

Emma har tänkt på er idag. Satt och lyssnade på denna låten på nätet med Sonja Alden, älskar hennes röst. Vissa meningar passar in på sorgen efter dina älskade barn tycker jag . Många varma kramar Elin

">

• Ellan 76

Tänker på er Emma! Många varma kramar Elin.

• Ellan 76

Nämen fy vad läskigt nu när jag läste på expressen att Emma voltat med bilen på väg till rätten! Vilken tur att allt gick bra. Tänker på alla i rätten idag!

• Ellan 76

Tänker på er idag Emma! Många varma kramar Elin.

• Ellan 76

Tänk bara på att moderatorn kan ifrågasätta vad som skrivs om tyskan. Jag frågade för ett tag sedan en fråga till Emma ang tyskan och fick då en varning typ att så fick man inte skriva?!

• Ellan 76

Tänker på er Emma och hoppas du sover gott nu eller kanske ni kikar på Idol. Hoppas förkylningen blir bättre. Många varma kramar till dig och din sambo!

• Ellan 76

Tänker på er Emma och önskar att ni får en fridfull jul trots saknaden av dom älskade små! Många varma kramar Elin.

• Ellan 76
    Emma: Tänkte på en fråga nu när jag läste att du varit på stan. Är det inte många som tittar på dig när du är på stan? Känns ju som du är en offentlig person och en del människor kan ju stirra väldigt mycket. Är det några som kommer fram och pratar trots att ni inte känner varandra?
    Många varma kramar och tankar till dig och sambon!
  • Ellan 76
    Emma: Tänker på er extra nu i dagarna. Såg reprisen från efterlyst nu ikväll och då visades ju bilder på dina älsklingar. När dom zomade in Saga så säger min sambo: Hon är väldigt lik sin mamma:)
    Många varma kramar Elin.
Svar på tråden Mina två änglar