Inlägg från: Baba Screetch |Visa alla inlägg
  • Baba Screetch

Mina två änglar

Svar på #3370
    Lingonflickan skrev 2008-12-05 11:02:52 följande:
    Jag har inte hört larmsamtalet men om emma hörde det och sambon också så var det där. De känner ju Max röst.Sitter här mest hela tiden för jag kan inte jobba, får inget gjort. Tänker bara på Emma i rätten och på Max och Saga, underbara barn. Gråter emellanåt och skakar inombords. Hur kan man bli så påverkad? Är det bara jag?
    Här är en till som sitter förtvivlad och undrar hur detta kan vara möjligt!

Hjärtat gråter och jag är med henne känslomässigt hela tiden, nästan så mycket så man måste stanna upp i sin egen verklighet för att inte gå sönder...

Det är så hemskt och sorgligt så inga ord kan beskriva detta...

Usch.......

Tur att dom har varandra!!!
    Gå inte i nån annans fotspår om dom leder dig på villovägar...
  • Baba Screetch

Ja det måste vara fruktansvärt för dom, men hoppas verkligen dom känner våra stärkande/peppande tankar åt dom!

Jag följer åxå detta nu hela dagen, och hoppas verkligen det går bra för Emma idag!!!

• Baba Screetch
    Svar på #3507
    lyckligmamma skrev 2008-12-05 22:22:28 följande:
    Jag har också lust att säga en massa till Tyskan, om Tyskan. Men måste nog varna er lite... Om polisen skulle kolla, om nån tar det på allvar, saker som skrivs om det där äcklet, och anmäler, så kand et bli olaga hot... Lätt att kolla IP nummer
    Det har jag ååx tänkt på och därför uteblivit med vissa komentarer,
     nu skriver jag en sak som jag tänkt på länge...

HON om någon hade förtjänat o sitta inlåst i den där Fritzl´s källare...

Dom verkar ju lika "smarta" så dom kunde ju haft jätte"trevligt" ihop...

Hua...

Till dig Emma, starka kvinna,,,, vi sluter upp bakom din rygg nu!
    Du är så duktig och stark vännen!!!

Jag gråter idag för dig, dina barn och era anhöriga!!!

Bamsetröstkramar!!!
  • Baba Screetch

Starka Emma!!!

Du är verkligen en underbar människa

Jag sitter o håller tummen allt vad jag kan, och försöker skicka över massa styrka och styrkekramar till dig!!!

• Baba Screetch
    Svar på #3647
    bedasplace skrev 2008-12-06 19:56:29 följande:
    Det här är du Emma för mej,den Emma jag lärt känna här:En kvinna på jorden finns för oss här-ofattbar sorg på sina axlar hon bär.Men kvinnan är stark, hon är modig och klok-hennes styrka borde bli till alla en bok.Ty hon ger av sig själv som den mänska hon är-vi lyssnar och tar till oss allt hon oss lär.Emma heter kvinnan och hon är en förebild-så god, så snäll, så kärleksfullt mild.Hon är solen för många, det är en gåva hon har-hon är den som sist på jorden ska bli kvar.För hon är Livet, hon är ljuset, hon är den hon är-så stark, så god, trots den börda hon bär.
    Jättefint du skrivit tycker jag

Jag har alltid haft lätt för att skriva dikter och låtar, men i detta fallet har det tvärnitat, tror det är för att det berört så mycket i mitt hjärta...

Men jag har inte gett upp, det lossnar snart, har lite som jag spånat på, så jag hoppas jag är på G snart igen
  • Baba Screetch

Hej Emma!

Skickar tusen och åter tusen styrkekramar till dig o de dina inför morgondagen!

Jag har inboxat dig om texten

Hoppas du fått vila upp ordentligt nu i helgen!

• Baba Screetch
    Svar på #3833
    emmy840508 skrev 2008-12-08 21:16:31 följande:
    Huset vi bodde i kommer inte att rivas. Faktum är att det e tre intresserade familjer som hört av sig redan. Byggnasfirman som ägen huset var in och sanerade ganska fort, de bytte golv och tapeter osv. Jag frågade de som har huset om de som anmält sig som intresserade vet om vad som hänt där. Det var de tydligen medvetna om. Så det kommer säkerkligen bo en ny familj där inom kort.
    hua.. det hade nog inte jag velat göra...

Men alla är vi olika...

jag tycker det är lite scary o bo här där vi gör FAST att jag vet att inte mannaén som byggde huset gick bort HÄR...

Men ja.. jag vet inte vad jag ska säga....

Känns som att det hade varit svårt och koppla bort tanken på vad som hänt där.
  • Baba Screetch
    Svar på #3841
    minbebis76 skrev 2008-12-08 21:31:59 följande:
    Emma, har funderat på en sak. Tog Niklas ditt efternamn när ni fick barn eller var ni gifta? Tänker på dig imorgon.
    hihi den tanken slog mig åxå igår

Tur att du frågade för jag hade glömt att skriva just den frågan här
  • Baba Screetch
    Svar på #3847
    emmy840508 skrev 2008-12-08 21:45:50 följande:
    En mycket bra fråga :0) Det e faktist inte så många som har frågat om just det.Men Nicklas och jag var gifta när vi levde tillsammans. Så han tog mitt efternamn.Han ville behålla det för barnens skull, han ville heta som dom... nu vet jag ej hur han gör.
    oj då gifte ni er ganska unga va?
  • Baba Screetch
    Svar på #3851
    varmchoklad skrev 2008-12-08 21:54:19 följande:
    tack för att du svarade Det känns ju lite "påfluget" eller hur man ska säga, att klistra in länken till min unges video här i din tråd.. därför frågade jag innan!
    " target="_blank">

Jag håller såklart tummarna för dig & din familj imorgon. Hoppas att du får vila lite inatt.Kram och även kram till alla andra som skrivit i denna varma tråd.
    hahahaha guuud så söta, både vovven o bebisen

O så försiktig hunden var!
    Snacka om o dela med sig...

Precis som min dotter gör när hon iknte vill ha mer o äta, då står nå´n av de lyckliga hundarna där o får gottis
Svar på tråden Mina två änglar