Inlägg från: lyckligmamma |Visa alla inlägg
  • lyckligmamma

Mina två änglar

lillamuan skrev 2008-12-07 17:26:43 följande:

det var inget påhopp
    Jag tycker inte heller att det var påhopp. Tyckte också att inlägget var lite annorlunda. Jag tror att man tänker så mkt på barnen att man vill se barnen hos sig, eller nåt.
    Tycker ingen kör med påhopp härinne. det är ett känsligt ämne det här, och folk har olika sätt att få ur sig det man känner. Jag också. Jag har jättesvårt att skriva vad jag känner och tycker.
  • lyckligmamma

Jag har lättare att skriva om hatet mot tyskan än smärtan för Saga och Max, vad hela familjen har varit med om.
    Jag tänker på det väldigt ofta.
    Jag låser ytterdörren hela tiden, när det hände så var jag extra överbeskyddad mot in dotter. Det här har berört många-Alla har vi olika sätt att reagera. Det som rörde mig mest, var alla tända lampor i fönstren, alla godhjärtade människor som tänkte på den natten, alla som bryr sig. för man får aldrig sluta bry sig.
    Det är så synd att barn kommer emellan.
    onda människor ska inte vinna

• lyckligmamma

Analoga skrev 2008-12-07 19:20:34 följande:

Det är bra att vi ger vårt stöd självklart - men som MissWhiskey skrev :"när man skriver att man sitter och gråter på jobbet så kollegorna tittar på en då har det gått för långt. Man kan "sörja" och ge sitt stöd utan att det tar över ens liv när man ej står nära.
    ja, är man så känslig, så ska man inte följa det som händer. Alla är olika ..... Jag tittar tex inte på väldigt känsliga program på tv om svält o sånt, inte för att jag inte bryr mig, utan jag vill inte,
  • lyckligmamma

Moi skrev 2008-12-07 19:22:30 följande:

Nu räcket det va!Inboxa varandra istället!
    alla får diskutera vad de vill här ok. Startar man en tråd, så blir det diskussioner
  • lyckligmamma

Moi skrev 2008-12-07 19:47:41 följande:

lyckligmamma skrev 2008-12-07 19:47:07 följande:
    Snälla, läsa ovan. Vi har rett upp det där.
    ja ok, det lät så konstigt bara
  • lyckligmamma

JohannaMatt skrev 2008-12-07 19:49:03 följande:

Denna tråd har varit så fin, gett sånt stöd och varit fri från negativa vibbar. Jag undrar vad som hänt i den ikväll? Det känns som det är jättetråkig stämning nu och det är inte riktigt rätt. Inte riktigt det den är till för. Emma, va fin du va på programmet. Tänker på er, kram
    Jag fattar inte heller. tror att nån skrev nåt, och en ifrågasatte det, och som vanligt förstorades det....
  • lyckligmamma

Moi skrev 2008-12-07 19:49:55 följande:

lyckligmamma skrev 2008-12-07 19:48:29 följande:
    Ja jag kunde ha skrivit det lite mindre "hårt"Var inte menat så. Alls.
    som sagt, det här är en känslig tråd... många vet nog inte hur man ska skriva. Jag tror att ts som startas såna trådar, inte bara ts, är medvetna om saker. hade de inte kunnat tåla vad människor diskuterar så hade de inte startat såna här trådar.
  • lyckligmamma

om man slutar klanka ner på de som skriver annorlunda, och läser annat man gillar så, blir det inget tjafs Smart jag är va ?

• lyckligmamma

när var de??? det på kallafakta

Svar på tråden Mina två änglar