Inlägg från: jesline87 |Visa alla inlägg
  • jesline87

Lotta axelsson?

Jag vet att frågan är gammal men jag skulle bara vilja skriva min syn på Lotta Axelsson som medium, då jag har varit i kontakt med i henne sedan 2008-2009 och fram till idag 2016.
    Jag har inte varit i kontakt med henne via telefon bara via mail och sms vilket kanske inte har varit helt bra då hon kanske spår bättre via telefon vad vet jag...

Hur som helst så kan jag säga att allt hon har sagt inte alls har stämt in men däremot lite grann... Men alla mina frågor om mitt kärleksliv och över alla killar jag fått träffa genom åren och som jag har frågat om så har inte allt stämt in i det stora hela tyvärr. Vid 2008-2009 så började jag med att fråga om vem som var min framtida pojkvän, och då svarade hon med att jag skulle få träffa honom om 2-3 år (vilket jag inte alls har gjort) och hon beskrev även honom hur han såg ut osv men åren gick och jag stod fortfarande som singel. Varje gång jag fortsatte fråga om när jag skulle få träffa nån så svarade hon allt med "snart kommer du få göra det och be bara till universum" typ. Då jag har frågat om specifika killar som jag har dejtat/träffat där jag även har fått nämna namn och födelsedatum så har hon haft rätt iaf om vart killarna har stått nånstans..om de har velat haft en relation eller inte. Hon kunde även nämna att en av killarna inte mådde så bra vilket stämde men att vi skulle bli ett par med tiden och att vi skulle fortsätta ha kontakt stämde dock inte alls... Men det hon har haft mest rätt i är i vilket yrke jag kommer ha och om jag skulle lyckas få tag på boende i olika skeenden i mitt liv. Men som sagt i mitt kärleksliv har det mest bara varit förvirrat tydligen :p Men det som har varit dåligast med henne är att då hon ska beskriva en specifik person som man har skickat namn och födelsedatum om så kan man se mellan raderna efter några gånger att hon bara skriver av karaktärsdragen rakt från en astro-bok eller nånting... Det märktes tydligt då jag frågade om en kille som hade samma stjärntecken som en annan kille jag hade frågat om några år tidigare. T o m samma meningar och ord....helt sjukt! En annan dålig sak är att hon kan vara sen med att svara. På hennes hemsida står det att hon kan svara via mail eller sms inom 2 timmar men av min erfarenhet så har det sällan stämt. Oftast tar det minst 2 dagar snarare. Jag kan förstå att hon har ett liv och att hon inte alltid kan sitta beredd å svara på frågor, men då ska man inte skylta om 2 timmar heller i svarstid då det så sällan stämmer.
    Jag har även under en tid varit vän med henne på hennes privata facebook å det kan jag säga inte var så kul alla gånger då hon kunde dela,gilla och kommentera rasistiska åsikter angående flyktingkatastrofen bla...vilket jag INTE kunde tro om henne. Då hon har ett företag och är beroende av kunder som vill ha hennes hjälp så tycker jag att hon borde va försiktigare med att visa vart hon står politiskt då sånna saker kan vara känsligt för vissa. Då Sverigedemokraterna inte har det bästa ryktet heller (som hon starkt ville visa att hon va oxå).
    Ja nu har jag fått skriva av mej angående Lotta på Glädjekällan. Jag har verkligen varit en trogen kund till henne och vet inte hur mkt pengar jag har kostat på henne då jag har mått dåligt och fått må lite bättre efteråt då jag har fått svar men så här i efterhand så kan jag ångra det lite....och det senaste året så har jag blivit mer å mer skeptisk till henne. 

Svar på tråden Lotta axelsson?