mitt x o pappa till min son visar porr
Jösses..erkände han "bara sådär"? Eller fick du pressa honom?
Det här är ju inte normalt...
Anmäl honom och sök om ensam vårdnad. Det är jätteviktigt att du anmäler honom för det här är verkligen hemskt...
Jösses..erkände han "bara sådär"? Eller fick du pressa honom?
Det här är ju inte normalt...
Anmäl honom och sök om ensam vårdnad. Det är jätteviktigt att du anmäler honom för det här är verkligen hemskt...
Ser nu att TS skrev att han INTE hade onanerat inför honom (läste fel först och trodde att han hade det).
I så fall så tycker jag inte att folk ska tro att han har gjort det. Han sa ju att han inte hade gjort det. Jag menar, han erkände ju så enkelt att han hade visat porr för honom, så borde ju detta också ha kommit fram. Men det har det ju inte så..
Bra poäng.
OJ! Det var ju faktiskt en otroligt viktig detalj. Då förstår jag verkligen att det här är en hemsk situation. En ÄNNU värre situation såklart.
Att han har våldtagit dig och sedan nu visat porr för barnet måste vara gott o väl med bevis för att ge dig ensam vårdnad och han nåt slags straff!
Anonym (ledsen) skrev 2008-09-28 21:16:33 följande:
Det är ju en sak att sonen kom på honom med att titta på porr. Jag tycker det var ett bra svar av pappan "Det är såhär barn blir till".
Det är ju ett ärligt och riktigt svar! Det verkar ju ha varit en olyckshändelse att sonen kom på honom. Det kan hända vem som helst.
MEN sen så kommer ju den här fruktansvärda delen där pappan låter sonen fortsätta titta på filmen, inte bara den kvällen utan flera andra gånger och även låter barnet låna hem filmen! Trodde han inte TS skulle se filmen??? Vad tänkte han på liksom???
Dom har ju en son tillsammans, hon är illa tvungen att ha kontakt med pappan.