• Anonym (BLÄ)

mitt x o pappa till min son visar porr

Usch det känns ganska allvarligt tycker jag. Har ditt ex suttit och onanerat framför din son då kan man undra? Hade jag varit du hade jag ringt socialen anonymt och rådfrågat.

• Anonym (BLÄ)

Nej vi får hoppas att han råkat fått med sin en film bara...

TBS skrev 2008-09-28 19:40:59 följande:
    Anonym (BLÄ) skrev 2008-09-28 19:38:54 följande:
    Ojoj, vi kanske inte ska måla upp värsta skräckscenariot, och skrämma livet ur ts. Det KAN ju vara ett ärligt misstag och inte alls något sexuellt övergrepp.
  • Anonym (BLÄ)

Läs ts uppdatering

TBS skrev 2008-09-28 20:58:09 följande:
    Fast vi vet ju inte om sonen sett just denna film. Bara att han och pappan sett en film med människor som springer runt.Kassetten var omärkt, så den KAn ju faktiskt förväxlats med någon annan film.(vem ser porr på VHS nuförtiden, föresten??)
  • Anonym (BLÄ)

Det är inte ett friskt beteende att visa porr för en femåring! Det fattar väl vem som helst, men tydligen inte.

Anonym skrev 2008-09-28 21:02:04 följande:
    Vad menar du? Varför skulle dom inte jobba för att dom ska träffas. Han berättade ju ursprunget till situationen. Finns inget som tyder på några närmanden mot sonen
  • Anonym (BLÄ)

Håller med!

Anonym skrev 2008-09-28 21:08:14 följande:
    Vill bara påtala att ditt ex just HAR begått ett sexuellt övergrepp mot er son. Att exponera en femåring för porr ÄR ett sexuellt övergrepp. Polisanmäl - alternativt vänd dig till socialtjänsten så gör de det garanterat. Kontakta BUP och rådgör om vilket stöd din son kan behöva. Bra att du inte lämnar honom där mer!
  • Anonym (BLÄ)

Vi vet inte hela storyn. Huvudsaken är att ts nu har satt ner foten och kommer ta tag i det som hänt. Hon behöver väl inte förklara hela sitt liv för oss. Och vi ska inte döma henne får nåt vi inte vet nåt om.

Anonym skrev 2008-09-28 21:37:30 följande:
    Hm, hur kan man ha sådan kontakt med en man som våldtagit en, och kallar denna för "en jättebra kille"? Bara på något jag reagerade..Hm, tycker inte det är riktigt normalt att visa hårdporr för en 5-åring, och flera kvällar i rad. Första gången, visst det var ett misstag, men att han låter sen sonen se mera av filmen.Man undrar ju hur killen tänkte riktigt. Och om han nu har våldtagit TS så ställer det också massa frågetecken..
Svar på tråden mitt x o pappa till min son visar porr