• TBS

mitt x o pappa till min son visar porr

WTF!!
    Jag förstår att du är rosenrasande (och säkert förtvivlad också)
    Jag hoppas att det visar sig vara ett misstag från pappans sida och att sonen fått med sig fel kassett.

Hur fasen ska du ta reda på om sonen har tittat på porr? (du kan ju inte gärna visa honom filmen)
    Kanske du kan fråga lite mer om filmen de tittat på?

• TBS

Anonym (BLÄ) skrev 2008-09-28 19:38:54 följande:

Usch det känns ganska allvarligt tycker jag. Har ditt ex suttit och onanerat framför din son då kan man undra? Hade jag varit du hade jag ringt socialen anonymt och rådfrågat.
    Ojoj, vi kanske inte ska måla upp värsta skräckscenariot, och skrämma livet ur ts.

Det KAN ju vara ett ärligt misstag och inte alls något sexuellt övergrepp.
  • TBS
    adrenalin skrev 2008-09-28 20:53:09 följande:
    om han visar såhär dåligt omdöme i den här frågan så kan man ju undra hur det är i övriga frågor.grejen är ju också att dom såg på filmen varje kväll. plus att sonen skulle låna den och titta på den hemma till han kom tillbaka nästa gång.
    Fast vi vet ju inte om sonen sett just denna film. Bara att han och pappan sett en film med människor som springer runt.
    Kassetten var omärkt, så den KAn ju faktiskt förväxlats med någon annan film.
    (vem ser porr på VHS nuförtiden, föresten??)
  • TBS

Anonym (BLÄ) skrev 2008-09-28 20:58:55 följande:

Läs ts uppdatering
    Ursäkta!
    Har läst den nu.
    Vilken jävla ärke-idiot!!!
    HUr f-n ska du göra nu?? Vilken jävla soppa.
  • TBS

Du gör helt rätt som kräver att pappan träffar sonen hemma hos dig. Han har absolut förverkat förtroendet("rätten") att ansvara för barnet.

Jag tycker att du ska kräva att pappan går på samtal ang. detta både själv och med dig. Han måste förstå hur olämpligt hans beteende är.

• TBS
    Anonym skrev 2008-09-28 21:02:04 följande:
    Vad menar du? Varför skulle dom inte jobba för att dom ska träffas. Han berättade ju ursprunget till situationen. Finns inget som tyder på några närmanden mot sonen
    Jag har svårt att tänka mig ett scenario, där jag INTE skulle tycka att det var ett sexuellt övergrepp att visa porr för en 5-åring.

Vad säger lagen? Det jan väl inte vara tillåtet!?
  • TBS
    Anonym skrev 2008-09-28 21:14:48 följande:
    För det första vet du inte alls om det är denna film de tittat på, du vet inte vilka delar av filmen som exponerats för barnet eller överhuvudtaget vad det är för film. Du vet inte under vilka förhållanden de tittat på filmen. Och återigen, av denna anledning bör man KOMMUNICERA, inte ens mamman vet ju vad som har hänt
    Läs tillägget i ts
  • TBS

Anonym (ledsen) skrev 2008-09-28 21:16:33 följande:

tack för alla svar.. ska gå vidare me detta i morgon med soc.. polis etc... kan tillägga att de tog slut mellan oss för han våldtog mig:( så jag litar inte på honom när de gäller sex.. annars e han en jätte bra kille... åter igen.. tack!
    "Annars är han en jättebra kille"???
    Det är visst inte bara pappan som har en skruv lös här
  • TBS
    Anonym (felfilm?) skrev 2008-09-30 18:30:31 följande:
    Exakt... Finns inget som heter automatisk vårdnad. Ensam vårdnad kan man inte få automatiskt...
    Kan hon ha menat "samtidigt"? (det har ju inte direkt samma betydelse, men ändå)
  • TBS
    Svar på #66
    Lycka till! Jag hoppas verkligen att du får enskild vårdnad.
Svar på tråden mitt x o pappa till min son visar porr