• Lolilla

mitt x o pappa till min son visar porr

Allvarligt alltså, om detta är på riktigt ser jag bara två alternativ:
    1. Farsan är ett äckel
    2. Farsan har ett begåvningshandikapp (för att uttrycka mig milt)

• Lolilla
    Anonym skrev 2008-09-28 20:56:41 följande:
    Jag sa inte att det var bra, absolut inte men jag tycker ändå att man ska kunna föra samtal och jobba för att kunna fortsätta träffas, inte bara rycka barnet ifrån honom. Alla har vi nog dåligt omdöme ibland (även om detta är extremt)
    Innan de vet varför denna situation uppstått så ser jag ingen anledning att jobba för att de ska träffas. Om det nu inte är så att farsan är efterbliven vill säga.
  • Lolilla
    Anonym skrev 2008-09-28 21:02:04 följande:
    Vad menar du? Varför skulle dom inte jobba för att dom ska träffas. Han berättade ju ursprunget till situationen. Finns inget som tyder på några närmanden mot sonen
    Och du tycker den förklaringen är rimlig? Ett normalt handlande av en normalbegåvad person? Att börja glo på lite hårdporr om kvällarna med sin 5 åring för att han råkat se lite vid ett tillfälle?
  • Lolilla
    Anonym skrev 2008-09-28 21:14:48 följande:
    För det första vet du inte alls om det är denna film de tittat på, du vet inte vilka delar av filmen som exponerats för barnet eller överhuvudtaget vad det är för film. Du vet inte under vilka förhållanden de tittat på filmen. Och återigen, av denna anledning bör man KOMMUNICERA, inte ens mamman vet ju vad som har hänt
    Det är en hårdporrfilm det står i TS. Det står även att pappan sagt att det är denna filmen. Vilka scener de tittat på? Vilka delar av filmen och under vilka förhållanden? Vad menar du?
Svar på tråden mitt x o pappa till min son visar porr