• theresejohansson

    Vad har du sett för rolig reg.skyltad bil??

    Alltså.
    Varenda gång jag kommer körandes i en utav våra bilar så känner jag mig så fjantig!
    Bilens reg.nummer börjar nämligen med RUT!!

    "nämen se, här kommer RUT"
    "RUT är på ranten idag"

    För att inte nämna syrrans bil..
    HOG...tydligen ett amerikanskt smeknamn för gris/svin :)

  • Svar på tråden Vad har du sett för rolig reg.skyltad bil??
  • Anonvm
    Headrush skrev 2008-11-16 11:18:50 följande:

    Vi har även en FTW i vårt garage såg jag idag (Fuck The World)


    "For The Win"
  • ALY538
    Ida 84 skrev 2008-09-30 13:05:26 följande:

    Hmm.. kommer inte på någon direkt nu men kommer ihåg en gång när jag hade pappas bil.. Skulle åka iväg och fick då se att jag stod mit emellan 2 likadana bilar som pappas (bara olika färg) och de hade samma bokstäver och sifrorna var tre efter varandra. Typ XXX 067, XXX 068 och XXX 069...


    Låter troligt - not. :D ^^
  • ALY538
    Gung Ho skrev 2008-10-08 01:00:06 följande:

    För ett par sommrar sen när vi skulle sova på Hilton i Sthlm så stod det en Mercedes SL utanför (för ca 1 miljon kr). I den satt två 'koola' grabbar. Bilen hade reg nr BAJ, inte sååå koolt.


    Hahaha - asg, fett coolt!
  • ALY538
    Litorina skrev 2021-12-08 13:41:19 följande:

    Roligaste jag sett är nog GYN 666.


    Finns en sportbil här i Norrköping som har reg nr HALLÅRÖ. Hoppas ägare hittar denna tråd - men nej, inte så troligt, asg!
  • ALY538
    drea skrev 2008-10-11 22:41:51 följande:

    På tal om regnr.... min pappa köpte för många år sen en saab som tidigare varit civil polisbil. Inget konstigt med det trodde han... men helt plötsligt upptäckte han hur vissa människor saktade ner och gjorde massa konstigt och oväntat...verkar som om det regnr var känt och att den bilen varit med om ett och annat. Han sålde den ganska snabbt efter det, ha ha ha!


    undrar vad det var för reg nr!
  • ALY538
    LAV0LINA skrev 2008-10-01 01:18:29 följande:

    Mamma och pappa har förresten en gammal volvo som heter MAN
    Den är dessutom blå


    Blå- mansfärg!
  • ALY538
    Gung Ho skrev 2008-10-08 01:00:06 följande:

    För ett par sommrar sen när vi skulle sova på Hilton i Sthlm så stod det en Mercedes SL utanför (för ca 1 miljon kr). I den satt två 'koola' grabbar. Bilen hade reg nr BAJ, inte sååå koolt.


    passandes då SL står för Stockholms lokaltrafik - dålighumor, i know!
  • ALY538
    Veladis skrev 2008-10-11 13:35:36 följande:
    Jag har sett, och åkt i en BLB 666 (associerade genast till "Belsebub 666). Det var dessutom en riktigt ful, gul liten bil, från 70-talet. Halvrostig och dan.
    Dan är östgötska! Har sett en DAN 666, undrar hur många som heter så som tog illa upp?
  • ALY538
    Schnauser skrev 2008-10-19 23:52:47 följande:

    I Seinfeld var det en personlig skylt på en bil som var så himla kul.
    En proktolog som hade "assman" som skylt på bilen. Ha-ha!


    Ha-ha! /ASG/ OT: du skriver ha-ha som mig!
  • Guldnovan
    ALY538 skrev 2021-12-08 13:36:03 följande:

    Låter troligt - not. :D ^^


    Jag har sett två bilar på samma parkering där bokstäverna var samma och siffrorna efter varandra.

    Hamnade även efter mitt ex Safarigula 142:a men den var siffran efter.

    Finns HOE på byn.

    Kollar och minns folks reg. nummer utan att tänka på det.
  • Nandez
    Mantrasina skrev 2021-12-08 22:01:07 följande:
    Vänner till familjen köpte en bil med ONT (minns inte siffrorna). Den tidigare ägaren var läkare. 
    Ha, ha, passande
  • ALY538
    DOLCE FAR NIENTE skrev 2008-10-02 10:05:49 följande:

    Hade en bil mede CUZ (eng. därför).

    En kompis som heter Sofia hade bilen FIA.


    Privat skylt? :P ^^
  • ALY538
    Marre skrev 2008-10-04 07:58:07 följande:
    Fast GUD finns med på den listan som J hjärtar A försöker länka till kommer jag ihåg, så det har du nog hittat på!

    Här är hela listan på förbjudna kombinationer eftersom det inte verkar gå att länka:

    PA, ARG, BAJ, CUC, CUK, DUM, DYR, ETA, ETT, FAN, FEG, FEL, FEM, FES, FET, FNL, FUC, FUL, GAM, GAS, GAY, GET, GEY, GLO, GOM, GUB, GUC, GUD, GUK, HAL, HAN, HAO, HAR, HAS, HAT, HER, HES, HET, HJO, HKH, HMO, HOM, HON, HOR, HOT, HRA, HUD, HUK, HUS, HUT, JUG, JUK, JUO, JUR, KDS, KUC, KUF, KUG, KUK, KYK, LAM, LAT, LEM, LOJ, LSD, LUS, LUZ, MAD, MAO, MAS, MEN, MES, MLB, KUF, MUS, MUT, NAZ, NEJ, NJA, NOS, NRP, NUP, NYP, NYS, OND, OOO, ORA, ORM, OST, OXE, PAJ, PAP, PES, PKK, PLO, PNS, PRO, PUB, PUC, PUK, PYS, RAS, REA, ROM, RPS, RUG, RUK, RUS, SAB, SAC, SAF, SAP, SAT, SEG, SEK, SEX, SJU, SOP, SOS, SPY, SSU, SUG, SUP, SUR, SWE, SYF, TAJ, TBC, TOA, TOK, TYP, TOT, TRE, UCK, USH, UFF, UPA, USA, UFO, WAM, WAR, WTC, WWW, XTC, XTZ, XXL, XXX, XUK.
    PA?
Svar på tråden Vad har du sett för rolig reg.skyltad bil??