Inlägg från: MrsHawkins |Visa alla inlägg
  • MrsHawkins

Glöm inte fötterna!

Ta hand om era fötter alla ni som går omkring i skor som är öppna i bak!

Ser så ofta kvinnor som är uppsnofsade i hår- o klädväg o som bär flippflopps, sandaler eller vad det nu är men som har glömt nåt viktigt!

Att fila sina fötter! Hälar! Att smörja in dem!
    Det ser så ofräscht ut med såna fötter!

• Svar på tråden Glöm inte fötterna!
  • MrsHawkins

Jaja...det var ju dumt av mig att påpeka att man kan ta hand om sina fötter oxå likaväl som man man rakar ben, noppar ögonbryn o klär sig fint.....

• MrsHawkins

Tack för att det finns några som ser på saken(fötterna) på samma sätt som mig!

• MrsHawkins

Tussens mamma

Jag älskar ju färger! Så jag säger röda!

Själv har jag ljusgröna tånaglar just för tillfället.

• MrsHawkins

milimina

Samma här!! Jag har oxå fotfobi så jag förstår exakt hur du känner!

Såna fötter som du beskrev är de allra värsta! Blääää!!

• MrsHawkins

Molnet

Jag kollar automatiskt ner på folks fötter...vet inte varför.....

papillon

Jepp, även mina egna ibland. Kan röra mitt barns fötter men skulle aldrig peta på min partners!
    Då äcklas du över såna som mig då.

• MrsHawkins

Det fanns en skoreklam för några år sen som gick "Se på dina fötter. Andra gör det"
    O jag tillhör "de andra" o tänker att nån kollar ju på mina fötter oxå...så jag vill inte visa upp en äckelpäckelfot i nån fin sko!

• MrsHawkins

JsN

Lite OT först men...ny moderator eller? Känner igen nicket men inte moderatortiteln under.

Min mamma hade precis såna fötter som dig! Hon slet som ett djur med de där jäkla hälarna!
    Jag har nog relativt lättskötta fötter men jag filar en hel del när jag duschar, kör med peeling o smörjer med Helosansalva efteråt. Då får man se till att sitta still för annars riskerar man att slå i hjäl sig. Tro mig....

Vill ni förresten veta något helsjukt jag gör?
    Jag rakar mina stortår för de är så håriga!

• MrsHawkins

JsN

Med peela menar jag gnugga med en våt handduk.

Min mamma använde kniv....

• MrsHawkins

kvabbso

Det är väl främst kvinnor jag lägger märke till....Män brukar ju dessutom envisas med att bära strumpor i sina sandaler.

Jag tycker det är märkligt bara att en person kan lägga ner så mycket energi på kläder, smink o annat yttre men glömmer bort sina fötter....

Jag är en sån som kollar på andra människor, det kommer jag nog alltid att göra. O det innebär att jag oxå kommer titta på fötterna.
    O jag skäms inte ett dugg för det!

• MrsHawkins

papillon

Nä, besatt av fötter är jag då rakt inte!

Svar på tråden Glöm inte fötterna!