• Anonym (syn fel...)

avbetalning på glasögon trots bet anmärkning

hej
    är det nån där ute som kunnat avbetala månadsvis på glasögon trots betalningsanmärkning. mitt rara ex har satt mej i skiten totalt, så nu står man med skulder upp över öronen. va hos optikern i går då jag skall ordna körkort, huvudvärk varje dag, inte konstigt, såg ju inget bra.
    nån som vet nånstans som man kan avbetala sina glasögon??
    tacksam för svar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-02 11:02
    nu försvinner jag. mycke klagomål o tjafs. tyvärr måsta många klaga på nått, men dom mår väl så dåligt själva. tack för all hjälp.
    ni som klagar, väx upp o skaffa er ett eget liv.

• Svar på tråden avbetalning på glasögon trots bet anmärkning
  • Lizzyy

Hejsan!
    Nej jag vet ingenstans, men prova specsavers, där köpte jag två par för totalt 1000kr, annars kanske du kan söka bistånd ifrån soc, fonder eller kyrkan?

• Anonym

se och synas bör de kunna låta avbetela trots anmärking, hade anmärking men fick avbetala ändå, på autogiro. Hoppas du får din glasögon!

• teviladogted

Favoptic har också billiga glasögon men ingen avbetalning. Har du bara ett recept på glasögonen kommer du billigt undan.

• Anonym
    Lizzyy skrev 2008-09-30 10:51:57 följande:
    Hejsan!Nej jag vet ingenstans, men prova specsavers, där köpte jag två par för totalt 1000kr, annars kanske du kan söka bistånd ifrån soc, fonder eller kyrkan?
    Tussen kron ärn ju vara mycket pengar äevn de om man å
    är i ts situtaion vet jag av egen erfranhet.
  • Anonym (syn fel...)

vart finns dom??

Anonym skrev 2008-09-30 10:54:28 följande:
    se och synas bör de kunna låta avbetela trots anmärking, hade anmärking men fick avbetala ändå, på autogiro. Hoppas du får din glasögon!
  • Anonym (syn fel...)

har kollat deras hemsida, hitta inget som föll mej i smaken. är ju endå nått man ska ha på sig jämt, måst kunna trivas med dom.
    tack för ditt svar.

teviladogted skrev 2008-09-30 10:54:57 följande:
    Favoptic har också billiga glasögon men ingen avbetalning. Har du bara ett recept på glasögonen kommer du billigt undan.
  • Anonym (syn fel...)

hitta dom. dom fanns i min stad. vad gött. har malat dom, se vad dom har att säga..

Anonym skrev 2008-09-30 10:54:28 följande:
  • Anonym

Gött! Att det finns i din stad, det finns inte så många såna, bor i Örebro och där finns se och synas. Berätta sen om du lyckas få glasögon :)

Svar på tråden avbetalning på glasögon trots bet anmärkning