• TigerLily

Vart sjutton hittar jag hudfärgade täckande hela kroppsstrumpor?? Så att man ser naken ut typ

Letar på nätet men hittar inte... har tänkt att ha det till en meskeradkostym å sy på en massa glittriga paljetter på... Typ sån som brittan har i sin Toxic-video typ

• Svar på tråden Vart sjutton hittar jag hudfärgade täckande hela kroppsstrumpor?? Så att man ser naken ut typ
  • NinnaBus

maskeradbutiker. Har sett sådana men minns inte vad butiken heter. Kanske googla på maskeradkläder?

• TigerLily

har kikat lite snabbt men jag hittar inte...

• Queen70

Om jag hade en sån kropp som jag ens skulle fundera på att gå ut bland folk i kroppsstrumpa med skulle jag fan gå naken istället för å visa upp den..haha..Bara att gratulera :)

• TigerLily

hahaha, jag ska inte gå naken.. utan har köpt ett par gigantiska änglavingar å tänkte bara sy fast lite paljetter å vita tygbitar kring det heligaste typ..:-P

• RebelRose

Jag var tvungen att kika in i tråden för att se varför du skulle vilja ha på dig en sån styggelse.

Maskerad var det enda "godkända" alternativet,så nu hade du tur

• Queen70

Ta kontakt med nån teater, de vet garanterat var man får tag på såna.,

• TigerLily
    RebelRose skrev 2008-09-30 16:50:27 följande:
    Jag var tvungen att kika in i tråden för att se varför du skulle vilja ha på dig en sån styggelse.Maskerad var det enda "godkända" alternativet,så nu hade du tur
    hahaha!
    ULP skrev 2008-09-30 16:50:25 följande:
    Hittade en variant här... www.dansskor.se/default.asp
    ska kika....
    Queen70 skrev 2008-09-30 16:51:18 följande:
    Ta kontakt med nån teater, de vet garanterat var man får tag på såna.,
    tack för tipset!
  • TigerLily
    ULP skrev 2008-09-30 16:50:25 följande:
    Hittade en variant här... www.dansskor.se/default.asp
    denna var precis vad jag var ute efter... tack!! Men såg att den bara fanns att beställa i svart... ska ringa å kolla om den får in den i hudfärgat igen.. Skulle vara perfekt ju!
    plutto skrev 2008-09-30 18:02:17 följande:
    Tips på maskeradartiklar... De har nå'n typ av kroppsstrumpa...www.eksons.se
    hittade inget där...
  • Tjoflöjt

Balettshopen på Gamla brogatan har troligen kroppsstumpor.

Svar på tråden Vart sjutton hittar jag hudfärgade täckande hela kroppsstrumpor?? Så att man ser naken ut typ