• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

Israeli2000: Man ska nog köpa lite i taget annars blir det mkt på en gång. Man ska ta tid på sig att köpa alla julklapparna.

2barnspappan: Haha ibland kan man skoja till det. Jag har inte köpt nått än. Men jag får väl ta göra de. :D

• Ragge24

mirakulix83:Okej,är det fint där ni bor där utanför Lund?Efter att man fått ont i ryggen och höften så är man äntligen klar med flytten,Så himla skönt.Hur har det gått med att får sakerna ur bebisrummet?Har du börjat måla änn?

• mirakulix83

Ragge24: Södra sandby heter det. De glömde jag skriva sist. Ja då det rätt trevligt. Det är inte rolig att få ont. Ja då vi började måla igår och blev färdiga oxså. Vi får snart handla baby saker snart oxå så vi kan sätta in i rummet.

• frenys1

Har ni grabbar tips på något roligt onlinespel? Då menar jag inte WoW och sånt, utan spel man spelar i webläsaren eller laddar ner gratis.

• PinkY1987

jag och min flickvän fick nyss en pluss :) så de är dax för mig med att bli fader:D

• paTrust
    PinkY1987 skrev 2008-11-24 20:53:41 följande:
    jag och min flickvän fick nyss en pluss :) så de är dax för mig med att bli fader:D
    Ja men grattis då mannen!!! känns skönt?!?!
  • mirakulix83

frenys1: Call of duty 2 är rätt kul. Jag brukar spela ibland.

PinkY1987: Grattis Det kändes väl bra?

• Tottmeister

Fick reda på att vi var gravida för dryga veckan sen och vi har vårt första besök på MVC med samtal nu på fredag. Det är vårt första barn och vi é båda väldigt glada över att vi lyckats "pricka rätt i skarpskyttet" =)

Vi går idag in i vecka 6 men jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag ska bli pappa. Det kommer väl med tiden när magen börjar växa på min sambo men jag undrar lite när ni insåg att ni skulle få barn? Första UL? Magen växer?

• Tony Montana

Hallo!

Fasen gubbar, skulle inte sagt något om att tjejen hade hormonerna i schakt.

Nu börjas det här.. Men det är väl bara att förstå..

Grattis Tottmeister! Jag förstod nog inte riktigt förrän magen blev stor.

Peace

• frenys1
    PinkY1987 skrev 2008-11-24 20:53:41 följande:
    Härligt, en till 87a här =P
Svar på tråden Blivande pappor 09