• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • paTrust

frenys1: ja, å mer å mer snö blir det... tog 15 minuter att sopa av bilen idag för tusan...

slog nytt vakenrekord igår... blev 40 timmar innan jag fick gå och lägga mig.... tjejen vart ju magsjuk när jag jobbade natt, så jag fick ta barnen hela dan igår och kom i säng vid 11 tiden igår kväll... *pust*

• mirakulix83

2barnspappan: Fy för tusan då får du sova nu en hel vecka. Hehe

• paTrust

mirakulix: en hel vecka ja!!! eller, ja, det blev 7 timmar till slut... haha

• TeddyRobert

Ragge24: Här e det än så länge rätt lugnt. Jag ser fram mot att få känna barnet sparka.
    Hur långt gången är din sambo?

I helgen så blir det "bara" Kalas för min bror. Annars så tar vi det bara lugnt.

• frenys1

Nu har vi iaf möblerat om och tagit upp vaggan och garderoben =)

• Ragge24

TeddyRobert:Jag ser också fram emot att få känna barnet spara :)
    Min sambo går in i vecka 14 i morgon.Hur långt gången är din sambo?

frenys1:Har det gått bra med att få upp vaggan och möblerandet?
    Haft en bra helg annars?

• mirakulix83

2barnspappan: Det är tur att dem har dig.

frenys1: Det var ju roligt att höra. Hoppas att det blir fint.

• CarlQ

Efter 4 långa år i bebisverkstaden är det snart dax. Br födsel 7 mars. Vore kul att dela lite tankar och funderingar med andra blivande pappor, så hoppas det är ok att jag hänger på?

• frenys1

Välkommen i gänget CarlQ =)

Ragge24: Jo, det gick fint =)
    Jag har jobbat fredag och lördag, så idag blir det bara slappa ^^p
    Sj då?

• mirakulix83

CarlQ: Grattis CarlQ. BR födsel 4 Mars. Vi ligger rätt nära varandra med BF. Du är hjärtlig välkommen att följa med oss.

Svar på tråden Blivande pappor 09