• lillstrumpis

Gravida som haft "mensvärk" innan bim??

Ni som är gravida och haft mens värk mellan äl och bim...när började det? Kändes det som vanlig mensvärk?

• Svar på tråden Gravida som haft "mensvärk" innan bim??
  • Zezana

Jag hade mensvärk i två veckor innan jag fattade misstankar & tog ett grav.test.. (ändå försökte vi bli gravida, men jag var helt inställd på att det skulle ta tid & inte gå så fort som det gjorde)

• FruRundberg

Jag började få mensvärk ca 1-1½ vecka innan BIM Sen började jag få rikligare flytningar med. Tog test BIM-2 och fick ett svagt plus! Nu är den mycket starkare!

vittsomsocker.blogspot.com - Nu heter jag HeidiYR ist för JoNaLi
  • Myror i brallan

Jag hade också mensvärk länge och väntade mig att få se blod på pappret vid varje toa besök men det kom aldrig nån mens och sedan plussade jag på bim+4

• Oktober Längtan

Har vart gravid tre ggr, har varje gång fått "mensvärk" ca 3 dagar efter ägglossning. Alltså ca 1½ vecka innan BIM. Vid vanlig mens har jag bara värk någon timme samma dag den kommer.

• Mamma till två mirakel

Jag hade också typ mensvärk och det stack lite i livmodern så som det kan göra före bim i bland men ingen mens kom...plussade på bim+3 efter att ha kollat tempen på morgonen som också var hög...

(¯`°?.¸ ღ♥ Med Bebis i magen v.27 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Agge

Det var faktiskt så jag började misstänka att något var "galet".
    Gjorde första testet ungefär på dagen för BIM, positivt så det bara stänkte om det.
    Men var osäker ( fjantig som man är ) och gjorde ett till morgonen efter - givetvis var jag fortfarande positiv :)

Dock har jag problem att ta det till mig. Mitt första barn och jag är övertygad om att BM ska tala om för mig att jag inte är gravid eller att något är fel, skiträdd faktiskt.

I övrigt blev jag väldigt glad, likväl fadern och våra familjer :)

• thesame

jag är just nu där, där jag förväntar mig blod på pappret vid varje toabesök.men icke!

när ni nu ändå skriver om bim +4, -2 oav.. när ska jag testa? bim igår. nu eller om några dagar?

• Agge

THESAME

haha jag är likadan, gör det fortfarande trots 2 positiva tester ;P
    Jag testade samma dag som BIM, det går ju att testa tidigare än så så varför inte?
    Skulle det visa negativt men mens uteblir så testa igen om en vecka :)

• thesame

jo men så får de nog bli, jag köper ett test sen idag å testar. då har jag iaf gjort det.. även fast jag kanske får göra de igen.. men då vet jag iaf just nu hur de ser ut.. de e ju sååå oroligt i mig nu att inte veta!!! :)

Svar på tråden Gravida som haft "mensvärk" innan bim??