• Maskelina

didriksons fodrade galonkläder

Hej!

Jag är på jakt efter fleecefodrade galonkläder till min tvååring. Funderar på Didriksons och undrar om någon därute har erfarenhet av dessa? Om ni är nöjda eller inte nöjda eller om någon har ett annat tips. Min son går på dagis och är ute en hel del därför vill jag att de ska vara i rätt bra kvalitet och varma.

Hjälp mig snälla!

• Svar på tråden didriksons fodrade galonkläder
  • yodi

har köpt sådana men inte behövt använda dom ännu, jag pratade dock med dagis inan jag köpte dom då jag visste om att flera av barnen på dagis använt dom förra hösten samt i våras och enligt henne jag pratade med så är dom kanon.

vi bor i skåne och här är fortfarande rätt varmt så just nu så använder vi oss av didriksons skal jacka och byxa, det är perfekt så här års, då klär jag på henne lager på lager när det är kallare på morgonen så kan hon ta av sig ett lager om det blir för varmt längre fram på dagen.

• LeoNo4AleXo6

Vi har köpt Didriksons fleccefodrade regnställ
    Har inte behövt använda det än, men har testat. Och det sitter verkligen kanon.
    Har hört av andra att det ska vara toppenbra.

Just nu kör vi pop´s skalkläder.

• anku

Har barn på utedagis - de är helt OK men tenderar att spricka i galonen efter ett tag, typ efter ett par månader. MEN min dotter har på sig dem hela dagarna och är som sagt på ett utedagis, de används flitigt och tvättas därför också flitigt. 40 grader i maskin och lufttorkar sedan. Sprickorna i galonen lagar jag med galonklisterlappar som man kan köpa i syaffärer.

• Maskelina

Tack snälla ni! Jag ska ut och shoppa Låter kanon.
    Må så gott!

• yodi

elionora fick ha på sig sitt idag, det var lite för varmt när det var fint väder men rätt lagom när det var som kyligast (hon hade tunn tröja och leggins inunder) hon testade det grundligt med att först hoppa i vatten pölarna, sen satte hon sig i dom, hon förblev varm och torr och har varit rörlig i det, så hittils är jag väldigt nöjd.

• Nallatalla

Vi har haft två uppsättningar och bägge har gått sönder i dragkedjan. tråkigt med tanke på att de är bra annars.

/ nalla

Svar på tråden didriksons fodrade galonkläder