• Angelica30

Farväl present till världens bästa förskolefröknar

Vi ska flytta långt och barnen ska då sluta så klart på denna förskola och skola.

Personalen på förskolan är så grymt j***a underbara och jag kommer att grina som en galning när jag/vi lämnar dom. Bara jag tänker på det börjar jag nästa gråta.

Nu ska jag såklart ge dom något, men frågan är vad? Jag har total idé torka (svårt överhuvudtaget med presenter). Ena fröken har gått i pension så henne ska jag skriva ett brev till, men dom andra?

Massor av förslag vill jag ha :)

• Svar på tråden Farväl present till världens bästa förskolefröknar
  • annawall

Åååh, sådant är ju så svårt och de får ju också ofta presenter så man vill ju inte att de ska bli helt översvämmade. Jag har gett bort presentkort på blommor, hemmagjort godis, sylt eller marmelad... Vin uppskattas av många om man kan med att ge bort det... En korg med godsaker... Absolut ett kort ritat av barnen!

• Angelica30

Jag känner också att dom får mycket, iofs så är dom nog inte så där jättebortskämda på våran avdelning. Men just att det är så otroligt viktigt att dom får veta att dom betyder så mycket för mig.

Jag har tre veckor på mig att komma på nått riktigt riktigt bra

• Solsaga

Gör smycken till dem, med riktigt fina pärlor. Det är enkelt att köpa blandade pärlor i en nyans och låta barnen trä. Blir både fint och personligt. Använd gärna fina pärlor av glas eller kristall, inte av plast.

Varsin mugg med fint foto eller text kan vara fint också. Personligt och användbart.

• Liloli

När min grabb slutade så köpte jag 5 st ljusrosa genomskinliga ljuslyktor (typ Ittala el liknande) och stoppade i ett mörkrosa värmeljus i varje. sedan slog jag in dem i cellofan och satte dit ett rosa presentsnöre på varje.
    Kortet gjorde jag själv där det stod dagisets namn på framsidan och med en bild på Liam i. Dom blev jätteglada.

• Angelica30

Ni kommer med så bra idéer! Jag ska absolut fixa nått bra...ska bara packa klart hela hemmet först

Tack tack!

Svar på tråden Farväl present till världens bästa förskolefröknar