Raka/vaxa anus?
Hallå!
Är det någon som rakar/vaxar anus? Om så vilket är bäst att raka eller vaxa. Jag har provat raka men det började klia så mycket. Hur brukar ni göra?
Tacksam för lite tips.
Hallå!
Är det någon som rakar/vaxar anus? Om så vilket är bäst att raka eller vaxa. Jag har provat raka men det började klia så mycket. Hur brukar ni göra?
Tacksam för lite tips.
Jag har rakat mig i röva i 15 år och aldrig upplevt att det kliar. Möjligtvis om jag låter det växa 4-5 dagar så håren sticks på motsvarande skinka men inte annars. Raka mothårs och regelbundet så slipper du besvär TS.
jag är hårig som en gorilla där bak... Skulle aldrig orka börja vaxa och visst har jag testat raka men det kliade som f-a-n.
Och så finns ju kanske risken att man får en stor inflammerad finne där bak eller nått.
Men om din pojkvän nu vill ha analsex så är det ju tur att han ställer upp och vaxar också. Han har ju lättare att studera utsikten där bak.
heheheh jag måste säga att jag gillar denna sidan, frispråkig och aldeles fantastiska o roliga människor =)
varför ja läste denna tråden vet ja dock inte, kanske för att själva få svar men tack för ni fick mig att verkligen skratta högljudat i min ensamhet=)
tack
och jag håller me avsändaren som säger, raka mothårs med jämna mellanrum så slipper man kliande gurilla rövar =)
ajajajajaj... svider bara av tanken på att vaxa rövskägget...
jomen visst... men att vaxa sig.. aj :P
Hella031
"haha, får ha med sig kam och göra mittbena om man vill in dit på besök annars "
Skrattar åt dig med så mina tårar sprutar
Jag rakar alltid rumpan, även fast vi inte har analsex men jag tycker att det blir finare så...
Alltså nu blir jag nyfiken
Anonym (musen)
"Jag rakar alltid rumpan, även fast vi inte har analsex men jag tycker att det blir finare så..."
Som jag nu förstått tråden så rakar dom flesta sig där bak för att dom har analsex. Men varför rakar du dig om du inte har det?, och hur menar du att det blir "finare" så?.
Det är väl inte rövhålet man knullar då utan skruttan (förmodar att du tänker bakifrån ställningen?) att killen ska se en "fin välrakat anus"? men varför?.
Duger man inte som man är?.
Eller rkara man sig där bak för att man SJÄLV känner sig "fin"?.
Bara nyfiken hur andra tänker.
Själv ids man bara fixa bikinilinjen under sommarhalvåret , då man går mycket i bikini då. Annars är det tätskog
Hallå!
Tacksam för lite tips.