• Anonym

HUR hittar man någon? Hur hittade du din kärlek?

Jag har varit singel i snart 3 år, och börjar bli rejält trött på det nu.
    Men jag vet inte var jag ska hitta någon.. Jag har låtit tiden ha sin gång, och inte tänkt så mycket på det, men inte har jag träffat nån för det.

Nu har jag blivit medlem på mötesplatsen, men det känns så desperat på nåt vis, och ingen där verkar så jätteintressant heller.. Tro mig, jag har kollat in flera hundra stycken.

Finns det fler såna sidor?
    men det känns som sagt lite för desperat, även om jag vet att det absolut inte är det. Vet att det finns många som träffas så, men det känns som att jag inte vågar gå in för det på det sättet.

Jag bor i en liten stad, och krogen är inget alternativ heller.

Jag har alltid varit kräsen, men känner nu att jag börjar gå till överdrift, kommer ju omöjligt hitta en kille med mina krav.

Så, HUR träffade du din stora kärlek? var det kärlek vid första ögonkastet eller gick det ett tag?

Jag vill med känna mig nyförälskad med pirr i magen, och framför allt börja planera för framtiden.

• Svar på tråden HUR hittar man någon? Hur hittade du din kärlek?
  • Anonym (08)

Jag har träffat samtliga pojkvänner på krogen, klubbar och fester. Tillfälliga dejter och ragg har jag träffat på allt från jobb till nätet. Min nuvarande sambo som jag är förlovad med (vi har varit ihop i 3,5 år) träffade jag på en rockklubb. Vi bytte nummer och började träffas/dejta och sedan ledde det vidare till att vi blev tillsammans.

• Anonym (:)

Krogen :) Trodde inte att det var möjligt men det var det!

• Anonym

Får kolla in era sidor.

Krogen är som sagt inget alternativ för mig.. men det kan ju va skillnad på krogar o krogar.

• Anonym (k)

Träffade honom faktiskt ute på krogen även om vi bor i en liten stad... det var inte riktigt kärlek vid första ögonblicket men han var väldigt intressant och för bra för att släppa. Nu har vi varit ihop i 5år.
    Har själv inte provat men det finns en sida som heter Spraydate där flera väninnor är med.

• klotta

Man kan träffa sin kärlek på de mest udda ställerna tror jag..
    Själv så träffade jag min i ridhuset
    Vi satt och huttrade och tittade på våra döttrar som red,det ena ledde till det andra nu är vi gifta och väntar en liten, märkligt det var inte där jag trodde jag skulle hitta love of my life....
    Ett tips annars, (för jag tror inte att ridhuset toppar listan på det vanligast raggningsstälet )
    är att gå en danskurs, träna på gym eller nåt.
    Att byta "umgänge" tror jag är bra.
    Jag märker på min syster som har varit själv till och från när man bor i en mindre stad så är det alltid samma folk på samma ställen , då tror jag att det är bra att bryta sina cirklar..
    Lycka till!!

• Anonym (=))

Träffade faktiskt min på www.porrigt.se .... Men jag va bara där inne nån gång ibland och skrev till kompisar...helt plötsligt dök han upp och jag va bara tvungen att skriva till han...

Han brukade inte svara på mail och va inte inloggad speciellt ofta...Men denna gången svarade han....

Vilken tur för mig..

Snart firar vi 3 år tillsammans och väntar vårat andra barn...

• Anonym (alright)

Jag tog en rundtur i min bekantskapskrets och hittade en tjej som jag gifte mig med. Kräsen har jag alltid varit men begränsade det till någon med bra utbildning och jobb. Resten vart rent kemiskt.

Svar på tråden HUR hittar man någon? Hur hittade du din kärlek?