• Trannie

Känner mig så ensam

Är en trans (kille) på 30 år. Är hetero eller light-bi. Jag gillar att klä mig i tjejkläder. Kanske är jag transvestit, vad vet jag. Det enda jag vet är att

JAG ÄR FRUKTANSVÄRT ENSAM

Jag har inget parner. Vänner har jag få och dessutom, vem vill vara vän med en sån som jag. Usch, vilken nitlott man drog när man inte fick bli tjej.

• Svar på tråden Känner mig så ensam
  • Tussebus

Låter inte alls kul TRannie :( Bor du i storstad eller småstad? Tänkte bara att d kanske va jobbigare i en småstad... Finns d nån klubb du kan gå till eller nåt? Iofs kanske man måste ha med sig nån jag brukar inte hänga så mkt på klubbar...

Finns d nånstans på nätet du kan snacka med nån o skaffa vänner på så sätt? Du får gärna prata här men d e trögt. Tråkigt att du känner dig så ensam :(

• Trannie

Supergulligt av dig Tussebus, att du bryr dig.

Jag bor i storstad, den största . Jag står väl fortfarande lite i garderoben och har inte tagit steget ut ännu. Så klubbar har jag inte hunnit gå till ännu. Jag vet inte om det finns någonstans på nätet där vi "light" HBT-personer kan snacka. Här är ju en start. Du verkar i alla fall schysst, tack.

• Alicat

vadå en sån som du? jag väljer inte mina vänner efter sexuell läggning eller vad de har på sig för kläder. viktigare är saker som att ha kul tillsammans, respekt och att man är schysst med varann :)

måste vara skitjobbigt att känna sig så ensam :(

• sär skriven

Åh vad jobbigt. Vad synd att du bor i stockholm .

• Tussebus

Vad innebär "light" hbt ;)? Låter så kul :) Det är på G att startas ett nytt forum på ifokus med hbt-tema. Återkommer när allt e klart o officiellt... Men som sagt ventilera mera :)

Jag e inte så insatt i alla sajter som finns, men det kanske finns nån sort typ som Sylvester eller nåt där man kan träffa likasinnande? Kanske finns fler härinne med tips? Har du nån nära vän el någon annan som du litar på som kanske har lust att hänga med på nån klubb e dyl? Tyckte jag läste i en annan tråd att du har lät att prata med folk...

• Trannie
    Tussebus skrev 2008-10-02 15:17:46 följande:
    Vad innebär "light" hbt ;)? Låter så kul :) Det är på G att startas ett nytt forum på ifokus med hbt-tema. Återkommer när allt e klart o officiellt... Men som sagt ventilera mera :)Jag e inte så insatt i alla sajter som finns, men det kanske finns nån sort typ som Sylvester eller nåt där man kan träffa likasinnande? Kanske finns fler härinne med tips? Har du nån nära vän el någon annan som du litar på som kanske har lust att hänga med på nån klubb e dyl? Tyckte jag läste i en annan tråd att du har lät att prata med folk...
    Jättebra om det startas ett nytt forum.

Med "Light" HBT menar jag precis som det låter; något av en person som inte har tagit steget fullt ut i homo-, bi- eller transvärlden men som är på god väg; eller en person som har "lättare" känslor åt detta håll. Blev någon klokare av detta?
  • Tussebus

Då förstår jag bättre :) Nu har jag fått adressen t sajten sen gäller d bara att bygga den :) Återkommer med mer info när d e klart! :) Ha en trevlig helg Trannie!! Vad jobbar du med förresten?

• Skogsflickan

Ts jag tycker synd om dig. Men herregud jag fattar inte när folk ska acceptera att vi alla är inte likadana. Tycker du ska få klä dig hur du vill!Om du trivs och mår bra av det så ska du få göra det oxå! Det skadar ju ingen. Men folk verkar leva på stenåldern fortfarande.

Min egen tanke bara: att vi kvinnor klär ju oss i byxor,jeans=mans kläder enligt gammalmodiga så varför ska inte en man få klä sig i tjejkläder?

jag önskar dig lycka till och kram

• Johanna Gunnarsson

Tycker det är synd att du känner dig så ensam. Det är inge fel att vara transa. Vart bor du nånstans jag vet att i stockholm har dom klubbar för transer. Jag hoppas du hittar en partner som tar dig för den du är. Hoppas det årdnar sig för dig.

• Tussebus

TS finns inte kvar på fl längre. Tråden är en månad gammal. Han försvann strax efter han startade så det var en kort visit han gjorde här... Synd.

Svar på tråden Känner mig så ensam