• Franka

Läkaren vid Odenplan som gör undersökning av adoptionssökande?

Har något numret till läkaren vid Odenplan som gör undersökning av adoptionssökande? De brukar ha en annons i ACs tidning som jag naturligtvis råkat slänga.

Eller är det någon som har förslag på en läkare i innestan som inte är svindyr?

Hur har ni andra gjort, gått till vanliga läkarmottagningar? Gör alla läkare denna undersökning?
    Vad brukar denna undersökning kosta i Sthlm?

• Svar på tråden Läkaren vid Odenplan som gör undersökning av adoptionssökande?
  • Amidala

Denna läkare har vi gått till nu det sista , dock kan man väl inte påstå att han är så billig , därimot brukar han vara schysst uppdatera läkarintygen utan extra kostnad . =)

Han finns både på Odenplans läkarhus + Capio axess akuten

Odenplan 587 102 60 capio i Solna 444 76 80

• chiara08

Håller med Mamma bakom Molnen. Han är jätte bra

• Sally

Röstar också på BJ - det kostade 800:- för paret! Gick snabbt att få tid, snabbt att göra det, och han är jättetrevlig.

• AJS

Jag skrev ut blanketterna från socialstyrelsens hemsida, tog med dem till vårdcentralen där jag bor och bad att få lämna dem så läkaren kunde avgöra om jag skulle få en tid för undersökning. Sköterskan tittade på vad som skulle svaras på och konstaterade att det inte var något konstigt så hon bokade en tid på en gång. När jag tidigare ringt i samma ärende så var de först tveksamma om jag skulle få göra undersökningen på vårdcentralen. Så här i efterhand tror jag att det är mest osäkerhet från deras sida, att de inte vet vad som skall göras och då är det enklare att hänvisa någon annanstans.

• kaminos

Kan hålla med om ( Mamma bakom molnen ) Björn Johnsson på Läkarhuset Odenplan är bäst......

• KimKatt

Han är kanon och ganska rolig. När han gjorde synundersökning på mig så undrade han varför jag inte använde glasögon jämt. Med den dåliga synen jag hade kunde jag väl knappt gå över gatan

Svar på tråden Läkaren vid Odenplan som gör undersökning av adoptionssökande?